مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل کارشکنی صعودی ها برای صادر نکردن مجوز پرواز تیم ما به زور نداشتن خودمان باز می گردد.

پیروانی: دلیل کارشکنی سعودی‌ها زور نداشتن ما است

به گزارش قدس آنلاین، افشین پیروانی در مورد صادر نشدن مجوز سفر تیم پرسپولیس به عربستان توسط سعودی‌ها اظهار داشت: قرار بود ساعت ۱۱ پرواز کنیم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و همچنان در فرودگاه هستیم.

وی درباره دلیل این اتفاق گفت: اجازه نشستن پرواز را هنوز به هواپیمایی که قرار است با آن پرواز کنیم نداده‌اند. یک ماه قبل و پس از دیدار با استقلال تاجیکستان درخواست ویزا داده‌ایم اما به ما گفته‌اند روادید در فرودگاه ریاض صادر می‌شود. یعنی هر زمانی هم به عربستان برسیم باید چندین ساعت در فرودگاه معطل بمانیم.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: دلیل موضوع هم به این بازمی‌گردد که هیچ زور و قدرتی نداریم. چرا باید تیم پرسپولیس نتواند ۲ سال در کشورمان میزبان باشد؟ به دلیل بازی تیم ملی یک روز هم دیرتر به عربستان می‌رویم. روحیه بازیکنان ما خسته است و واقعا از این موضوع متاسف هستم. با هرکسی هم تماس می‌گیریم هیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدواریم زودتر سفر تیم انجام شود اما با این وضعیت فعلا امیدی نداریم و خوشبینانه می گویند چندین ساعت دیگر طول می‌کشد.

پیروانی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه درباره اینکه با این تفاسیر تیم پرسپولیس امروز نمی تواند تمرین خود را در عربستان برگزار کند، گفت: وقتی به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم و تا زمان اعلام جواب تست کرونا اجازه نمی‌دهند از قرنطینه بیرون بیاییم. این اتفاقات جوانمردانه نبوده و قطعا در عملکرد تیم هم بی تاثیر نیست اما هواداران عزیز بدانند تلاش می کنیم با یک بازی خوب و نتیجه ای که به سود ما باشد این کارشکنی‌ها را جبران کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.