مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: تقویت بسیج را تقویت ماندگاری انقلاب اسلامی در مسیر مستقیم برشمرد و اظهار داشت: هر چه روحیه بسیجی در مسئولین تقویت شود، استحکام نظام و انقلاب بر پایه ارزش ها بیشتر خواهد شد.

تقویت بسیج، تقویت ماندگاری انقلاب اسلامی در مسیر مستقیم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، تقویت بسیج را تقویت ماندگاری انقلاب اسلامی در مسیر مستقیم برشمرد و اظهار داشت: هر چه روحیه بسیجی در مسئولین تقویت شود، استحکام نظام و انقلاب بر پایه ارزش ها بیشتر خواهد شد.

وی افزود: بسیج می تواند ما را در مسیر درست ایستادگی، مقاومت، شهامت، ایثار و شهادت قرار دهد و اگر روحیه بسیجی داشته باشیم انقلابی خواهیم بود و انقلابی عمل می کنیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که نسل جدید زنان انقلابی و مسلمان، نسل پرکار در همه عرصه های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، جهادی و ... هستند، ادامه داد: امروز شاخص های موفقیت خواهران نسبت به گذشته در حال پیشرفت و تعالی است.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید، نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته و قریب به دو برابر شده است که این امر نشان می دهد، بانوان و خواهران به دنبال تثبیت خود در عرصه های مختلف دینی و علمی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور با اشاره به موفقیت های خواهران در عرصه های مختلف علمی، گفت: امسال در جشنواره علامه حلی، با توجه به این که تعداد طلاب خواهر در کشور از برادران طلبه کمتر است، ولی تعداد افراد برتر خواهر نسبت به برادران بیشتر بود و این یعنی خواهران موفق تر عمل کرده اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر خواهران طلبه بسیاری داریم که در کنار درس حوزه، دروس دانشگاهی را نیز گذرانده اند و حتی برخی از خواهران طلبه، در کنار درس حوزه زبان های مختلف را آموزش دیده اند و زباندان هستند و این تلاش های علمی نشان می دهد آینده جامعه را این نسل در اختیار داشته و اداره خواهند کرد.

بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، مرجعی برای کل بسیج باشد

مدیر حوزه های علمیه خواهران در ادامه به اهمیت نقش بسیج طلاب اشاره کرد و افزود: اگر کل بسیج مرجعی برای انقلاب و نظام اسلامی است، باید بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، مرجعی برای کل بسیج باشد و نقش مرجعیت و راهبری خود را به خوبی ایفا کند.

وی تصریح کرد: اگر مرجعیت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون به خوبی ایفای نقش کند، شاهد بسیجی بابصیرت، متعالی و توانا برای حرکت به سوی اهداف بلند خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر این که باید برای خواهران طلبه یک برنامه مشترک با هدف بصیرت افزایی و شناخت مسائل امنیتی و اجتماعی تعریف کنیم تا خروجی مطلوبی را شاهد باشیم، گفت: ما آمادگی داریم با همکاری سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون برنامه ای تدارک ببینیم تا خروجی آن تربیت طلاب فعال و کنشگر اجتماعی باشد.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.