معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری گفت: تلاش دولت سیزدهم این است که جلوی ریخت و پاش ها و هزینه های بیهوده را بگیرد و همه اعتبارات برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

دولت سیزدهم جلوی ریخت و پاش‌ها را می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد حسینی که همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان فارس سفر کرده است، امروز  به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان فسا رفت تا از نزدیک شاهد مسائل و مشکلات این شهرستان باشد.
معاون امور مجلس رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: دولت با تمام توان در حال تلاش است تا مسائل و مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل شود.
وی خاطر نشان کرد:  در کنار معیشت مردم و اقتصاد مردم حتماً باید به بحث فرهنگ هم توجه شود.
 حسینی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و به تمام مسائلی که وجود داشت مردم در انتخابات پای صندوق رأی آمدند و الان هم دولت باید این محبت مردم را جبران کند و پاسخ دهد و همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندد.
حسینی که پس از شنیدن مسائل و مشکلات شهرستان فسا سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگرچه در حال حاضر مشکلاتی اقتصادی در کشور وجود دارد اما برخی از کارها اولویت دارد و باید تلاش کنیم زودتر به نتیجه برسند.
وی تاکید کرد: دولت تمام توان خود را به کار گرفته تا در خدمت مردم باشد و بیش از گذشته کار و تلاش شود.
نماینده رئیس‌جمهوری در شهرستان فسا افزود: آیت الله رئیسی بر برگزاری سفرهای استانی و حضور در میان مردم و لمس مشکل از نزدیک تاکید دارند و ما بر این باور داریم که اگر مسئولین برای رفع مشکلات تلاش کنند خدا هم کمک خواهد کرد. در بحث واکسیناسیون هم دیدید که با تلاش دولت و مسئولان این مسئله با سرعت به نتیجه رسید.
وی در ادامه به عضویت ایران در سازمان شانگهای اشاره کرد و گفت: این سازمان یک سازمان قدرتمند است و کشورهای مانند روسیه، چین، هند و... در این سازمان هستند و اگر تبادلات ما با این کشورها سرعت بگیرد خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.
حسینی ادامه داد: دنیا فقط غرب و آمریکا نیست و ما نباید معطل برخی از کشورهای غربی شویم. همین کشورهای اطراف می توانند بازار بسیار خوبی برای محصولات ایرانی باشند.
وی با بیان اینکه باید موانعی که در مسیر تولید وجود دارد را برطرف کنیم، گفت: انشالله همه در این مسیر کمک کنند مردم هم باید همراهی و مشارکت کنند و یأس و ناامیدی باید رخت بر بندد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری که شامگاه چهارشنبه در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهوری وارد شیراز شد، پنجشنبه در سفر به فسا از کارخانه لبنیات و زمین ورزشی فاز ۵ این شهرستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.
حسینی همچنین در بازدید از بیمارستان در حال تاسیس فسا، از نزدیک در جریان روند ساخت این بیمارستان قرار گرفت.
شهرستان فسا در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع است.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهوری پنجشنبه در آغاز هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم به استان فارس سفر کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.