معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ برای خراسان شمالی تعیین‌شده که در صورت تخصیص شاهد تحولات حوزه اقتصادی خواهیم بود.

هزار میلیارد تومان تسهیلات درراه خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، محمود قنبری در جلسه کمیته تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ افزود: متقاضیان در حوزه کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بهین یاب از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شوند.
وی با تأکید بر اینکه این‌یک هزار میلیارد تومان باید منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای استان شود، خاطرنشان کرد: پروژه‌های معرفی‌شده باید دارای توجیه اقتصادی، سودآوری و متقاضی نیز دارای اهلیت و آورده باشد.
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی اطلاع‌رسانی از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی استان را در خصوص عدم چک برگشتی و نبود بدهی معوق از سوی متقاضیان را ضروری اعلام کرد.
قنبری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل با دقت و تسهیل در فرایند کار روند جذب تسهیلات را شتاب بخشیده و موانع سر راه تولیدکنندگان را بردارند.
وی اولویت اصلی استان را حوزه کشاورزی دانست و گفت : باید سهم بیشتری از این تسهیلات فوق به حوزه کشاورزی اختصاص یابد.
گفتنی است تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مشمول پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا و راه‌اندازی پروژه‌های راکد سرمایه در گردش باهدف اشتغال‌زایی و کمک به بخش تولید با سود ۱۲ درصد می‌شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.