سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: سعی می کنیم با دعوت از جوان‌ها به تیم ملی آن‌ها را بر ای آینده آماده کنیم.

ناظم الشریعه: جوان‌ها را برای آینده تیم‌ملی آماده می کنیم/۲۵ نفر را به ایتالیا اعزام کردیم

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال که روز گذشته به عنوان میهمان ویژه در  تبریز حضور داشت در مورد دیدار دو تیم مس سونگون و مقاومت البرز  اظهار داشت: مسابقات لیگ پس از وقفه‌ای طولانی به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی آغاز شده  و خدا را شکر  همیشه لیگ خوب  و پویایی داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: شرایط برای هر دو تیم مس و مقاومت سخت بود اما هم بازی خوبی را شاهد بودند. مس سونگون از بازیکنان با تجربه ای بهره می‌برد که همین تجربه به برتری آنها کمک کرد و در مقابل مقاومت البرز تیم خوبی است که از بازیکنان جـوان و آینده داری استفاده می کند.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر جوانگرایی در برنامه‌های پیش رو خاطرنشان کرد: با دعوت از جوانان و میدان دادن به آنها و تجربه اندوزی، در تلاشیم آنها را برای آینده آماده کنیم. با شناختی که از بازیکنان جوان داریم عملکرد آنان را زیر نظر خواهیم داشت و از بین آنان لیست ۲۵ نفره ای را برای ریجستری دیدار با ایتالیا اعلام خواهیم کرد.

ناظم الشریعه در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: زمان برگزاری این اردوها در جلسات قبلی که با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ داشتیم هماهنگ شده و در کل مسابقات لیگ نیز برهمین اساس برنامه ریزی شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.