شهردار مشهد با اشاره به اینکه وضعیت نقدینگی وضعیت مناسبی نیست، گفت: تعداد زیادی از پیمانکاران در شهرداری بیش از ۱۰ ماه است که مطالبه خود را دریافت نکردند.

وضعیت نقدینگی شهرداری مشهد مناسب نیست

به گزارش قدس آنلاین، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد امروز در دهمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جریان بررسی لایحه نحوه به‌روزرسانی و دریافت مطالبات شهرداری مشهد از موسسه مالی ملل، گفت: وضعیت نقدینگی وضعیت مناسبی ندارد. حدود ۱۵ روز است که کارهایی به صورت فشرده در مشهد و تهران انجام شد که ثمرات خوبی به همراه داشت. به مرور هرکدام که به نتیجه برسد گزارش آن را ارائه خواهیم داد.

وی افزود: تعداد زیادی از پیمانکاران در شهرداری بیش از ۱۰ ماه است که مطالبه خود را دریافت نکردند. مقدار محدودی از آن در صورتی که لایحه رای بیاورد می‌توانیم پرداخت کنیم. با کمک و همراهی مدیریت شهری جدید مبلغ یک میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان از مبالغ تعیین تکلیف شده است.  

شهردار مشهد اضافه کرد: از حق مردم کوتاه نخواهیم  آمد و تمام تلاش خود را برای دریافت بدهی‌ها و مطالبات خواهیم کرد.

در  ادامه جلسه لایحه نحوه به‌روزرسانی و دریافت مطالبات شهرداری مشهد از موسسه مالی ملل تصویب شد. براساس این لایحه به شهرداری مشهد  اجازه داده می‌شود درخصوص دریافت املاک توافق شده اقدام کند. مبلغ به‌روزرسانی شده مطالبات شهرداری ناشی از ارجاع کارشناسی دو ملک از املاک تفاهم‌نامه با لحاظ کارشناسی هیات کارشناسان رسمی منتخب به مبلغ هزار و ۹۳۵ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۳۰۹هزار و ۲۱۵ ریال مورد تایید است.

همچنین در این جلسه حسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد  ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد باسعادت نبی‌مکرم اسلام(ص)، اظهارکرد: انتصاب سردار یعقوب‌علی نظری به سمت استاندار خراسان رضوی را تبریک می‌گوییم و آرزوی توفیق برای ایشان، در جایگاه و سمت مسئولیتی جدید را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های «محمدصادق معتمدیان»، استاندار سابق خراسان رضوی، برای او در استان آذربایجان غربی آرزوی موفقیت نمود.

 هفته تربیت‌بدنی دیگر مناسبتی بود که رئیس شورای شهر مشهدمقدس در آغاز دهمین جلسه علنی به آن اشاره داشت و گفت: بسیار خرسندیم که در این دوره با تلاش‌های صورت گرفته، برای اولین بار شاهد تشکیل کمیسیونی ویژه با عنوان «ورزش و جوان» هستیم.

همچنین در این جلسه از سیده غزاله و سیده غزل حسینی، دو خواهر وزنه‌بردار مشهدی که در مسابقات جهانی برای کشورمان افتخارآفرینی کردند، تجلیل به‌عمل آمد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.