معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز توان رزمی، دفاعی و بازدارندگی ارتش با وجود کارکنان آموزش دیده و با مهارت و با تجهیزات بومی و به روز شده در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

ارتش آمادگی مقابله با هرگونه تهدید دشمن را دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس ارتش که در سالن میثاق ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادت‌های غیورمردان ایران در دوران دفاع مقدس است، گفت: پیشرفت‌های چشمگیر، ارتقای توان دفاعی و رزم و جایگاه والای ارتش قطعا به خاطر ایثارگری و از خودگذشتگی شما فرماندهان عزیز در دوران خدمت و دفاع مقدس است که در عرصه حضور داشتید و بستر پیشرفت را فراهم کردید.

وی دفاع مقدس را بخشی از هویت ملی خواند و افزود: این فرماندهان و پیشکسوتان عزیز از ستارگان درخشان آسمان کشور پهناور ایران اسلامی هستند که با عشق به وطن، به ارتش پیوستند و در طول دوران خدمت ارزشمند و دفاع مقدس خاطرات ماندگاری از ایمان، درایت، اخلاص و سلحشوری از خود برجای گذاشتند.

امیر دریادار سیاری، نسل جوان امروز را نسلی متفاوت از نسل دوران دفاع مقدس خواند و اظهار کرد: دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور گنجینه و سرمایه‌ای ارزشمند بوده که بهره گرفتن از ظرفیت‌های یادگاران هشت سال جنگ و نیروهای با تجربه می تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان امروز کمک کند.

وی گفت: امروز توان رزمی، دفاعی و بازدارندگی ارتش با وجود کارکنان آموزش دیده و با مهارت و با تجهیزات بومی و به روز شده در سطح بسیار بالایی قرار دارد به گونه ای که ارتش ولایتمدار ایران اسلامی آمادگی دارد در برابر هرگونه تهدید دشمن ایستادگی و مقابله کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.