سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از افتتاح نخستین هنرستان هنرهای زیبا ویژه دختران در مشهد خبر داد.

نخستین هنرستان هنرهای زیبای دخترانه مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جواد روشندل با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساختمان این هنرستان با مشارکت خیر مدرسه‌ساز احداث و بر اساس تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش با دریافت مجوزهای لازم به عنوان هنرستان وابسته راه‌اندازی شده است.

وی راه‌اندازی این هنرستان را اقدامی مثبت در راستای توسعه آموزش‌های هنری و عدالت جنسیتی دانست و افزود: برای اولین سال در سه رشته هنری بیش از ۹۰ نفر در این هنرستان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، روشندل خاطرنشان کرد: این هنرستان در ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد با سه رشته گرافیک، سینما و تئاتر راه‌اندازی می‌شود. 

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: این هنرستان روز چهارشنبه، ۲۸ مهرماه ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و اداره کل آموزش و پرورش استان در بولوار نماز، ابتدای نماز ۱۴ افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.