فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی و تاثیر اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام گفت: تاثیرات شفگت انگیز این شهید بزرگوار در احیای عزت، حفظ نوامیس مسلمانان و جلوگیری از سیطره کفار بر جامعه اسلامی استثنایی و تاریخی است.

 نقش سردار سلیمانی در احیای عزت مسلمانان استثنایی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی  در همایشی با عنوان برنامه اعتلای بسیجیان کرمان در حسینیه ثارالله این شهر با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و اقشار بسیجی افزود: اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد سردار سلیمانی را رتبه بندی کنیم او ۴۰ سال بی وقفه جنگید و در هر خط مقدمی که برای جبهه اسلام ایجاد می شد، حاضر بود.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی استثنایی و بی‌مانند جهاد کرد و در دشت ها، دره ها و ارتفاعات کوچک و بلند و در سرزمین های دور و نزدیک، خاطره ها و حماسه های باشکوه و ماندگار از نبرد افسانه‌ای این مرد بزرگ به یاد دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: استان کرمان سرزمین مردان رئوف، با عطوفت و سرزمین بیش از ۶ هزار شهید جاودان با خورشیدی درخشان است که قلب ها را تسخیر می کرد و یک عارف به تمام معنا و مجاهد خستگی ناپذیر بود.

وی ادامه داد: این سرزمین مهد ولادت حاج قاسم است و این مردم بازماندگان نسل فداکاری هستند که با او در جبهه های شرف و عزت امت اسلام جنگیدند.

سردار سلامی اظهار داشت: هر نقطه ای از استان کرمان که پا می گذاریم عطر دل‌انگیز این شخصیت بزرگوار به مشام می رسد و برای کرمان و مردم این دیار افتخاری بی نظیر است.

وی افزود: مردم هم قدر این گوهر و دردانه معرفت، عظمت و شوکت الهی را می دانند و به آن می بالند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.