کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: ابرناکی در استان آغاز شده‌ است و پیش بینی می شود بارش باران به‌صورت رگبار با احتمال رعد و برق در نواحی شمال غرب استان به تدریج شروع شود و در بعد از ظهر و ساعات شب ادامه یابد.

رگبار و باد شدید خرسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس انلاین، زهرا مبشری نسب افزود: طی امروز و فردا وزش باد در خراسان رضوی شدید است و در نواحی بادخیز استان نیز وزش باد همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: از امروز دمای هوا در استان روند کاهشی پیدا می‌کند و فردا و پس‌فردا کاهش دما به طور محسوس قابل ملاحظه است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا فردا و پس‌فردا به حدود ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد و همچنین سرمای هوا تا روز شنبه ماندگار خواهد بود.

مبشری نسب افزود: پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در نواحی سردسیر و مناطق کوهستانی استان در صبح روز جمعه و صبح روز شنبه به حدود صفر و کمتر از صفر درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیان این که دمای هوای مشهد روز گذشته بین ۹ تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است ادامه داد: دمای هوای مشهد با یک درجه کاهش امروز ظهر حداکثر به ۲۳ درجه سانتیگراد و امشب به هشت درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: نیشابور با کمینه دمای هوای چهار درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

مبشری نسب افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ بجستان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.