مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: بیش از یک میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تا کنون از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان ایلام

به گزارش قدس آنلاین، نورالله دلخواه ظهر امروز  گفت: بیش از یک میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تا کنون از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده که این میزان حمل کالا توسط ۶۳ هزار و ۵۱۱ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالخ ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام تاکنون به ۳۵ مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی رسیدگی شد که ۱۴ مورد جریمه نقدی، ۱۷ مورد از آنها برائت و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۲ مورد تذکر کتبی صادر شده است.

دلخواه اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس کنند.

منبع :فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.