استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۶ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید فعالیت دارند، گفت: واحدهایی که به هر علتی تعطیل شدند، احیا می‌شوند.

۵۶ درصد صنایع استان سمنان با تمام ظرفیت کار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رضا هاشمی ظهر امروز  در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان که به میزبانی یک کارخانه در شاهرود برگزار شد با بیان اینکه در حوزه واحدهای صنعتی پیش بینی شود کدام واحدها در مسیر تعطیلی قرار گرفته تا پیشگیری شود، تاکید کرد: واحدهایی که به هر علتی تعطیل شدند، احیا می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۵۶ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید فعالیت دارند، افزود: توسعه شهرک صنعتی مطلوب است اما اگر در شهرک‌ها و نواحی موجود واحدهایی که به هر دلیلی تعطیل هستند، احیا و راه اندازی شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه با حمایت مدیران جهادی، سرمایه گذاران را جذب می‌کنیم، گفت: حفظ وضعیت موجود، افزایش ظرفیت تولید و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد از اصلی‌ترین اقدامات در حوزه صنعت باشد.

هاشمی با بیان اینکه طی شش ماه ابتدایی امسال ۱۱ هزار تصادف جاده‌ای در استان سمنان رخ داد که مورد پذیرش نیست، تاکید کرد: با مدیران مجتمع ه‌ای بین راهی جلسه برگزار کردیم تا فضاهای مناسب برای اقامت مسافران فراهم شود.

وی با اشاره به ارتقای گردشگری اقتصادی با هدف توسعه اشتغال‌زایی در استان سمنان و استفاده از ظرفیت ۲۰ میلیون زائر رضوی، افزود: بایستی به دنبال افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان باشیم.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.