دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۱۵۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستتند.

۱۵۷ بیمار بدحال کرونایی در خراسان رضوی تحت درمان هستند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان اظهار کرد: هم اینک تعداد موارد بستری روزانه در خراسان رضوی به حدود ۱۶۰ بیمار در روز رسیده است و تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا در حال افزایش است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌شدگان در استان خراسان رضوی بیش از  ۸۰۰ نفر است که ۵۵۰ نفر از این تعداد مربوط به حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش خدمات خود دارد.

وی از شهروندان خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به واکسیناسیون فراگیر با جدیت عمل کنند تا از ورود به موج ششم کرونا در این استان جلوگیری شود.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌ حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیر پوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی خود دارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.