نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: انتخاب سردار نظری به عنوان استاندار خراسان رضوی از جهات مختلفی سبب آرامش است؛ از دولت نیز درخواست داریم هنگام انتصاب مدیران کل، بدانند که برای چه استانی با چه ظرفیت‌هایی مدیرکل انتخاب می‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی: انتخاب مدیران کل استانی باید بر مبنای ظرفیت‌های همان استان باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی،در نشست شورای اداری خراسان رضوی که به منظور معرفی استاندار جدید این استان  در  تالار قدس حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد، اظهارداشت: این مسئله که فعالیت‌های مجاهدانه دولت سیزدهم و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی طی ۲ ماه گذشته، تاثیرات قابل توجهی در کشور داشته و سبب رضایت و امیدواری مردم شده، بسیار قابل توجه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ امر فرمودند ریاست جمهوری هرچه زودتر با همکاری مجلس شورای اسلامی، وزرای خود را انتخاب کند و شاکله فیزیکی دولت نیز با انتخاب استانداران کشور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی در یک سال گذشته از برکات وجودی معتمدیان بهره برد و او در مسائلی همچون پیک پنجم کرونا که سبب غافلگیری مردم و مسئولین خراسان رضوی شد، بسیار خوب مدیریت کرد. او در شرایطی به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد که در سال پایانی دولت دوازدهم قرار داشتیم و از هرگونه کمکی به معتمدیان مضایقه شد، حتی از برگزاری یک مراسم معارفه جدی نیز خودداری کردند.

علم‌الهدی تصریح کرد:معتمدیان با روحیه جهادی کار خود را در این وضعیت سخت مدیریت کرد که بودجه‌های دولتی در سال آخر دولت دوازدهم یا به پایان رسیده بود و یا تخصیص نمی‌یافت؛ او با چنگ و دندان استان حساس خراسان رضوی را اداره کرد و سبب خرسندی ماست که دولت سیزدهم نیز از وجود چنین شخصی بهره خواهد برد.

امام جمعه مشهد مقدس اظهارداشت: انتخاب سردار نظری به عنوان استاندار خراسان رضوی از جهات مختلفی سبب آرامش است؛ به ویژه بومی بودن وی و اینکه ایشان دارای روحیه جهادی بوده و دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس است و شناخت بسیار خوبی از استان خراسان رضوی دارد.

وی افزود: در دولت گذشته نیز مجموعه تحت مدیریت سردار نظری، با اینکه وظیفه‌ای در قبال معیشت مردم نداشتند، به خوبی کمک کردند، همچنین در مسئله تعطیلی کارخانجات و بیکاری‌های عظیمی که براثر غفلت عزیزان مسئول در دولت قبلی بوجود آمد، ابتکارات بسیار خوبی در مدیریت مسائل مختلف داشتند.

علم الهدی خاطرنشان کرد:از دولت سیزدهم درخواست داریم تا نگاه ویژه‌ای به خراسان رضوی به دلیل شرایط خاصی که دارد، داشته باشند؛ هم به دلیل سفر سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به این استان و هم مسائلی مانند مرزی بودن خراسان رضوی با برخی کشورهایی که با بحران مهاجرت روبرو هستند؛  از دولت نیز درخواست داریم هنگام انتصاب مدیران کل، بدانند که برای چه استانی با چه ظرفیت‌هایی مدیرکل انتخاب می‌کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.