اردبیل امروز شاهد هشتمین سفر استانی رئیس‌جمهور است تاضمن بازدید از پروژه ها، با نخبگان،منتخبان، ایثارگران و خانواده های شهدا نیز دیدار و از مشکلات و نیازهای استان در عرصه های مختلف مطلع شود.

 اردبیل میزبان هشتمین سفر دولت/ تأکید بر حمایت از کشت و صنعت

به گزارش قدس آنلاین، امروز استان اردبیل در هشتمین سفر رئیس‌جمهور میزبان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و برخی اعضای کابینه است.

بازدید از برخی پروژه‌ها، دیدار با نخبگان و منتخبان گروه‌های مختلف، دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا، همچنین حضور در شورای اداری استان و تشریح فعالیت‌ها و مصوبات سفر برای این سفر یک روزه پیش بینی شده است.

همزمان با حضور رئیس جمهور در اردبیل، وزرا نیز در شهرستان‌های مختلف حاضر شده و با تشکیل جلسات، دیدارهای مردمی و بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها خواهند داشت.

وزیر راه و شهرسازی و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از روز پنجشنبه ۲۹ مهر در استان اردبیل حضور دارند.

بر اساس برنامه اعلام شده، وزیر راه و شهرسازی در اردبیل و نمین و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در سرعین و نیر حاضر می‌شوند و با تشکیل جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها خواسته‌ها، مطالبات و همچنین تکمیل طرح‌های اولویت‌دار مطرح خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مرزی  اصلاندوز  حاضر می‌شود تا از نزدیک از برخی طرح‌ها بازدید کرده و در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر در مسیر توسعه این شهرستان قرار گیرد.

با توجه به اینکه شهرستان پارس‌آباد قطب کشاورزی و تولید محصولات متنوع در این حوزه است، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد حاضر شده و در نشست با کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش از نزدیک با مشکلات فعالان این بخش آشنا می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.