۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 773953

شهر بزرگ و توریستی مشهد، به سبب داشتن جاذبه­های گردشگری و مذهبی مختلف، همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی، خصوصا توریست­هایی که از کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس به این شهر سفر می­کنند، بوده است.

در کدام هتل مشهد اقامت داشته باشیم؟

در شهر مشهد هتل­ها، اقامتگاه­ها، هتل آپارتمان­ها و خانه ­های مختلف و زیادی وجود دارد که می­توانید در آنها اقامت کنید و سفر خوبی را تجربه کنید. حال ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از هتل­های شهر مشهد را به شما معرفی کنیم که می­توانید با بررسی آنها، برای اقامت داشتن در این هتل­ها تصمیم­گیری کنید. در نهایت به شما می­گوییم که چطور می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل سارینا

یکی از هتل­های ۴ ستاره مشهد که فاصله خیلی زیادی با حرم ندارد، هتل سارینا مشهد می­باشد. این هتل ۷ طبقه که در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردید، ۲۱۱ واحد اقامتی دارد و در کوچه پس کوچه­های خیابان جهاد این شهر ساخته شده است. اگر بخواهید از هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) را پیاده بروید، باید حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه زمان صرف کنید. از امکانات تفریحی این هتل می­توان به مجموعه آبی اشاره کرد که در طبقات زیرین هتل قرار گرفته و شامل استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و حمام ترکی می­شود. البته این هتل ۲ رستوران نیز دارد، رستوران یاس و فیروزه که انواع غذاهای ایرانی و سنتی را برای مسافران سرو می­کنند.

هتل دیپلمات

یکی از هتل­های ۳ ستاره مشهد که به لحاظ اقتصادی اقامت در این هتل بسیار باصرفه می­باشد، هتل دیپلمات مشهد است. این هتل ۱۱ طبقه که در مجموع ۶۰ واحد اقامتی دارد، در سال ۱۳۹۱ در بلوار کامیاب مشهد ساخته شده و حدود ۲۵ دقیقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) پیاده روی دارد. این هتل هم رستوران دارد و هم کافی شاپ، علاوه بر این می­توانید از خدمات استخر و سونا و جکوزی آن نیز استفاده کنید. یکی از نکات مثبت این هتل فاصله خیلی نزدیک آن با ایستگاه راه آهن مشهد می­باشد.

رزرو هتل در مشهد

برای رزرو هتل در شهر بزرگ مشهد با بهترین قیمت، می­توانید وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و از طریق آن، این کار را انجام دهید. شما کافیست بعد از ورود به سایت اسنپ تریپ، نام شهر مشهد را در قسمت هتل جستجو کرده و تاریخ ورود و خروج­تان را نیز تعیین کنید. بعد از آن، اسنپ تریپ لیست هتل­ها و اقامتگاه­های پیشنهادی در این شهر را برای شما نمایش می­دهد و می­توانید بر اساس قیمت و همچنین شرایط و امکانات هتل، یکی از آنها را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.