سی‌امین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دُز واکسن، امروز یک‌شنبه؛ دوم آبان‌ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

محموله ۶میلیون دز واکسن سینوفارم وارد کشور شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هلال احمر،کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه ۷ محموله ۶ میلیون دُزی واکسن سینوفارم از ۴ مهرماه تاکنون وارد کشور شده گفت: طبق تاکید معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ادامه‌دار بودن واردات واکسن کرونا از سوی هلال‌احمر، این دستگاه با همکاری خوب وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه، فرآیند وارداتش را ادامه داده و عدد محموله‌هایش را به ۳۰ رسانده، همچنان هم واردات واکسن سینوفارم را ادامه می‌دهد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۹۴ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن سینوفارم به کشور وارد کرده است.

همتی گفت: ما برای رسیدن به جامعه‌ای آرام و به پایان رساندن همه‌گیری کرونا در دنیا نیازمند همراهمی مردم عزیزمان هستیم، همانطور که با واکسینه کردن بخش زیادی از جامعه نظیر کادر درمان، کارمندان، سالمندان و سایر افراد به شکل محسوسی میزان ابتلا و مرگ‌ومیر را کاهش دادیم الان هم می‌توانیم با مشارکت سایر کسانی که هنوز واکسن نزده اند به شرایط مطلوب و ایده‌آل برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.