۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 774116

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال اسپانیا و اروپا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود رئالی‌ها تمام شد.

آخرین میخ‌ها بر تابوت کومان در ال‌کلاسیکو

در این ال‌کلاسیکو اگرچه دیگر شاهد حضور مسی و رونالدو در ترکیب دو تیم نبودیم اما باز هم نبرد جذابی از آب درآمد و تا دقیقه ۹۳ که واسکز تیر خلاص را شلیک کرد پر از التهاب بود. بازی دیروز با برتری نسبی بارسلونا آغاز شد اما رفته رفته رئال مادرید توانست موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خود ایجاد کند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۳۲ اولین گل بازی برای این تیم به ثمر رسید.

داوید آلابا ستاره اتریشی رئال مادرید که به تازگی و در تابستان از بایرن مونیخ به این تیم پیوسته موفق شد برای رئال مادرید گلزنی کند. حرکت فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با پاس او برای هموطنش یعنی رودریگو همراه شد. این ستاره برزیلی نیز با یک پاس بهتر آلابا را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه‌ای فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه بارسا را باز کرد تا رئال ۱-صفر پیش بیفتد. اما این پایان کار نبود و در حالی که بارسا برای جبران گل خورده به آب و آتش می زد، واسکز روی یک ضد حمله گل دوم را هم به ثمر رساند.

در این بین تنها آگرو بود که با گل دقیقه ۹۶ سنگینی شکست را کم کرد.در پایان این دیدار آلابا بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این شکست برای کومان به طور حتم گران تمام می‌شود و او را به درهای خروج نزدیک‌تر می‌کند. رئال با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و بارسا ۱۵ امتیازی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.