بهروز غریب پور نویسنده، کارگردان تئاتر و سینمای ایران ریاست هیات داوران دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی مجازی را پذیرفت.

بهروز غریب‌پور رییس هیات داوران جشنواره تئاتر عروسکی مجازی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  رسانه جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی، شورای سیاست‌گذاری جشنواره از بین چهره‌های برجسته هنر تئاترعروسکی جهان بهروز غریب پور را برای ریاست هیات ‌داوران این جشنواره انتخاب کرد.

بهروز غریب‌پور که حمایت‌های زیادی در دور نخست برگزاری این جشنواره کرده بود در دومین دوره برگزاری این رویداد نمایشی ضمن پذیرفتن ریاست هیات داوران، پیشنهاد داد تا داوران جشنواره پس از رایزنی با چند کاندید از میان فعالان حرفه‌ای تئاتر عروسکی جهان انتخاب شوند که پس از انتخاب داوران اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی سال گذشته در پی همه‌گیری ویروس کرونا کار خود را آغاز کرده‌است و امسال به دبیری بهرام بهبهانی و با رویکردی بین المللی، پذیرای آثار تمام نمایشگران عروسکی از سرتاسر جهان بدون هیچ محدودیتی خواهد بود تا ثابت کند هنرمندان همانند تمام اقشار دیگر جامعه و چه بسا بیشتر از آنان می‌توانند خود را با تغییر شرایط وفق دهند و بستری برای ارایه آثار خود پیدا کنند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره در تاریخ ۳۰ مهر ماه به اتمام رسیده‌است.

اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.