احسان کرمی از اجرای نمایش خود به همراه برزو ارجمند در کشور آمریکا خبر داد.

اجرای نمایش توسط احسان کرمی و برزو ارجمند در آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، احسان کرمی بازیگر و کارگردان نمایش پازل، گفت: در چهار، پنج سال گذشته با پیشرفت تکنولوژی، شبکه‌های اجتماعی و همچنین انتشار محصولات سینمای خانگی، پیوند بسیار خوب فرهنگی و هنری بین ایرانیان ساکن آمریکا بخصوص در لس آنجلس و حومه با هنرمندان ایرانی برقرار شد. این امکان خوبی بود که ما نمایشی را روی صحنه ببریم که مقداری از تئاترهای مرسوم در لس آنجلس فاصله دارد. پیش از این در سال‌های گذشته در این شهر، بیشتر نمایش‌ها به شکل کمدی، موزیکال و یا تئاتر آزاد روی صحنه وجود داشت. با توجه به پتانسیلی که در آمریکا به خصوص در آمریکای شمالی دیدیم، تصمیم گرفتیم نمایشی را روی صحنه ببریم که فضای کلاسیک تری دارد و خیلی حالت روشنفکرانه و نمادپردازی ندارد.

وی در پاسخ به سوال اینکه برنامه‌ای برای اجرا در کشورهای دیگر هم دارد، گفت: بله؛ این نمایش فقط برای  ۴شب اجرا در لس آنجلس در نظر گرفته نشده است. ان شاء الله به زودی در شهرهای دیگر آمریکا، کانادا، اروپا و همچنین در ایران تصمیم داریم نمایش پازل را روی صحنه ببریم.

کرمی در مورد داستان نمایش پازل هم گفت: نمایش پازل همان طور که از اسمش پیداست، شامل صحنه‌هایی است که مثل پازل کنار هم قرار می‌گیرند. این نمایش با محوریت عشق و موسیقی است و در یکی از محله‌های مشهور تهران، چهار راه پارک وی، در سال‌های مختلف با آدم های مختلف، در شرایط اجتماعی و تاریخی متفاوت، قصه را روایت می‌کند.

او درباره سایر عوامل نمایش پازل ادامه داد: من و برزو ارجمند در تهیه متن، اجرا و موسیقی نمایش پازل کاملاً نقش مشترکی داشتیم. عمده کار، یک کار مشترک دو نفره است البته دوستان دیگری هم حضور دارند که به زودی اسامی آن‌ها اعلام می‌شود. به دلیل اجرا در شهرهای مختلف احتمالاً بقیه اعضای نمایش پازل غیر از من و برزو، در هر شهر متفاوت است.

کرمی افزود: نمایش پازل موزیکال نیست، اما موسیقی در آن نقش بسیار پر رنگی دارد. من و برزو ارجمند در نمایش هم آواز می‌خوانیم و هم گیتار می زنیم، علاوه بر ما یک ساز کوبه‌ای کاخن در گروه وجود دارد.

این بازیگر و کارگردان در پایان درباره اجرای نمایش پازل در ایران گفت: دلمان می خواهد پازل را در ایران هم اجرا کنیم و ان شاءالله این اتفاق می‌افتد. فکر نمی کنم هیچ مشکلی برای اجرای نمایش در ایران وجود داشته باشد.

نمایش پازل در آذرماه امسال در سالن اودیسه شهر لس آنجلس آمریکا در چهار روز متوالی اجرا می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.