۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 774329

در حالی نام «زین‌الدین زیدان» برای هدایت منچستریونایتد مطرح می‌شود که این مربی فرانسوی فقط به فکر استراحت است و قصد ندارد هدایت تیمی را بر عهده بگیرد.

«زیدان» به منچستریونایتد فکر نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، ایرنا به نقل از سایت موندو دیپورتیوو نوشت:

باشگاه منچستریونایتد بعد از شکست پنج بر صفر این تیم برابر لیورپول به فکر این است که «اوله گونار سولسشر» را برکنار و مربی جدیدی را به اولدترافورد بیاورد.

از این رو گزینه‌های زیادی در این خصوص مطرح شده که یکی از آن‌ها سرمربی سابق رئال مادرید است. اما به نظر می‌رسد که زیدان به فکر بازگشت به میادین فوتبال به صورت کوتاه مدت نبوده و حتی شیرینی‌های هدایت شیاطین سرخ او را برای قبول این موضوع ترغیب نکرده است. 

زیدان در حال حاضر فقط به استراحت فکر می‌کند چرا که شرایط سخت رئال‌مادرید در زمان هدایت او باعث شده تا این اسطوره فرانسوی نیاز به ریکاوری بیشتری داشته باشد. 

تنها دو تیم هستند که در زادگاه او وجود دارند و می‌توانند زیدان را به بازگشت به فوتبال اغوا کنند. پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه.

زیدان در صورت جدایی «مائوریسیو پوچتینو»، پیشنهاد پاریسی‌ها را رد نخواهد کرد. این به معنای بازگشت زیدان به خانه است. ستاره‌های بزرگ پاری‌سن‌ژرمن نیز دلیل خوبی برای آمدن زیدان به پاریس هستند.

نیمکت تیم ملی فرانسه نیز دومین گزینه ایده‌آل زیدان است. سرمربیگری زیدان در فرانسه بدین معناست که او نیازی به نقل مکان از مادرید به فرانسه را ندارد و می‌تواند به زندگی عادی خود در اسپانیا ادامه دهد. اسطوره فرانسوی برای این کار باید منتظر اخراج دیدیه دشان از تیم ملی باشد.

در هر صورت زیدان عجله‌ای برای سرمربیگری ندارد و اولویت او استراحت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.