۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 774342

یک عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) گفت: همزمان با ایام ماه ربیع‌الاول و به نیت امام حسن مجتبی(ع) طرح کمک‌رسانی به ۴۰۰ خانواده نیازمند را با کمک مردم و خیرین انجام شد و سفره این خانواده‌ها الحمدلله رنگین شد.

«همدردی» سفره ۴۰۰ خانوار را رنگین کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی سروش‌پور از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س)، اظهار داشت: همزمان با ایام ماه ربیع‌الاول و به نیت امام حسن مجتبی(ع) طرح کمک‌رسانی به ۴۰۰ خانواده نیازمند را با کمک مردم و خیرین کلید زدیم که الحمدلله به سرانجام رسید.

وی افزود: در این طرح ۴۰۰ بسته سبد غذایی شامـل گوشت، مرغ، برنج، روغن، ماکارانی، رب، چای و ... هرکدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه شد و میان خانواده‌های نیازمندو محروم مناطق تهران، قم، کرج، جاجرود، بومهن، ورامین، کهریزک، شهرری، اسلامشهر، هرندی و مرتضی‌گرد توزیع شد.

سروش‌پور با اشاره به اینکه خیریه همدردی بازوی خدمات اجتماعی هیأت ریحانةالنبی(س) است، گفت: یکی از برنامه‌های ثابت ما جمع‌آوری صدقه در ابتدای هر ماه قمری برای ذبح قربانی است که در ابتدای ماه ربیع‌الاول نیز این کار انجام شد و در نهایت ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد که با این رقم، ۱۴ رأس گوسفند در روز اول ماه ربیع‌الاول ذبح شد و گوشت آن در شهر تهران و قم میان نیازمندان شناسایی شده به نیت سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج) و رفع بـلا توزیع شد. همچنین بخشی از این گوشت نیز در سبد غذایی اخیر قرار گرفت و به دست خانواده‌های نیازمند رسید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.