مهاجم پیشین تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی این تیم پرتغالی تمجید ویژه‌ای کرد و اظهار داشت مهدی بازیکن متفاوتی است.

مهاجم پیشین پورتو: حرکات طارمی در محوطه جریمه یک هنر است/ او بازیکن متفاوتی است

به گزارش قدس آنلاین، پس از اینکه سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی‌اش در مقابل هجمه‌هایی که علیه او به راه افتاده، تمام‌قد حمایت کرد و گفت که مهدی طارمی بازیکنی فوق‌العاده صادق و حرفه‌ای با هم‌تیمی‌هایش، بازیکنان حریف و داوران است، حالا مهاجم پیشین پورتو نیز به حمایت از مهاجم شماره «۹» آبی‌وسفیدپوشان بندر پورتو پرداخت.

پائولو فوتره ۵۵ ساله که بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ برای پورتو بازی می‌کرد و سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکومادرید، بنفیکا، مارسی، میلان و وستهام را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «CMTV» پرتغال گفت: طارمی پنالتی می‌سازد، اما شبیه‌سازی (برای فریب داوران) نمی‌کند. نباید به مهدی به عنوان یک بازیکن عادی نگاه کرد. دوستان من، طارمی بازیکن متفاوتی است.

وی افزود: وقتی طارمی وارد محوطه حریف می‌شود، اغلب نمی‌داند که آیا روی او خطای پنالتی صورت گرفته یا خیر! حرکات مهدی طارمی در محوطه جریمه حریف، یک هنر است. حرکات او یک هنر است. طارمی خود هنر است، هنر! خود من هم زمانی که در اسپانیا (اتلتیکومادرید) بازی می‌کردم، هنر پنالتی گرفتن داشتم.

طارمی ۲۹ ساله که دومین فصل حضورش در پورتو را تجربه می‌کند، تاکنون در ۶۰ بازی آمار ۳۱ گل‌زده و ۲۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. او فصل جاری را هم خوب آغاز کرده و در ۱۲ بازی از رقابت‌های مختلف ضمن به ثمر رساندن هشت گل‌زده، دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.