رئیس حوزه هنری کشور با اشاره به راه‌اندازی مرکز رشد در سازمان سینمایی سوره حوزه هنری گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز علاوه بر استعدادهای حوزه فیلم ایجاد دفاتر فیلم‌سازی در حوزه‌های هنری استان‌ها است.

راه‌اندازی دفاتر سینمایی حوزه هنری در استان‌ها/حوزه هنری بستر رشد هنر انقلاب باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی دادمان شامگاه سه‌شنبه،   در نشست با فعالان فرهنگی لرستان که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: حوزه هنری باید بستر رشد هنر انقلاب باشد.

وی با اشاره به اینکه کار مسئولان حوزه هنری این است که حوزه باید بتواند بستر رشد هنر انقلاب باشد، ادامه داد: فضای پیشرفت هنر انقلاب جایی است که در آن ایده‌ها و و آدم‌ها با هم رشد می‌کنند.

دادمان با اشاره به حمایت حوزه هنری از افراد صاحب هنری که ایده‌های خاص دارند و ایده‌های آنان برخی خلاءها در حوزه فرهنگ را پُر می‌کنند، ادامه داد: لزومی ندارد این افراد وابستگی اداری داشته باشند بلکه حوزه هنری باید زمینه رشد ایده هنری و خلاقیت آنان را فراهم کند.

رئیس حوزه هنری کشور با اشاره به اینکه تلاش ما بر بازمعماری حوزه هنری است و زمینه برخی از دغدغه‌هایی که مطرح شد، فراهم شده است، افزود: در حوزه فیلم‌سازی در سازمان سینمایی سوره، مرکز رشدی طراحی شده که و در شرف تاسیس است.

وی در خصوص مرکز رشد سازمان سینمایی سوره، گفت: کار این مرکز ناظر به کل کشور است به طوری‌که با اعلام فراخوان‌ها و پروژه‌ها، استعدادهای جوان و پیشکسوتان این عرصه را شناسایی و در نهایت به‌دنبال این است که دفاتر فیلم‌سازی در مراکز استان‌ها تاسیس شود تا این دفاتر بتوانند در سطح کشور مطرح شوند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.