سرمربی تیم فوتبال دسته دومی ایمان سبز شیراز گفت: اگر اختلافی هم در تیم فجر شهید سپاسی وجود دارد، باید بروند در اتاق دربسته صحبت کنند.

بعد از نسل طارمی و آزمون دیگر بازیکنی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین پیروانی در مورد بازگشت به عرصه مربیگری فوتبال کشور و قبول هدایت تیم دسته دومی ایمان سبز شیراز اظهار داشت: سال ۹۶ فجر سپاسی در دور رفت ۴ امتیاز گرفته بود، در دور برگشت ۳۴ امتیاز آوردیم و اوت نشدیم اما به هر حال به اختلاف سلیقه با مسئولان از این تیم جدا شدم، در این مدت در آکادمی فوتبال خودم کار می‌کردم و همچنین هدایت تیم پیشکسوتان شیراز را برعهده داشتم.

وی تصریح کرد: این تیم جوان و ۹۹ درصد شیرازی است. ان‌شاالله بتوانیم جوان‌های خوبی تحویل فوتبال کشور بدهیم. من عاشق هستم، نه کاسب، امیدوارم با کمک خدا و همت این بچه‌ها تیم را به لیگ دسته یک برسانیم. می‌گویند نباید در فوتبال افکار قدیمی باشد اما الان در تمام تیم‌ها به سختی دو بازیکن بومی پیدا می‌کنید. می‌گویند چرا سازندگی نیست؟ به هر حال مربیان هم حق دارند که نمی‌توانند از بازیکنان جوان و آینده‌دار در تیم‌هایشان استفاده کنند چون امنیت شغلی ندارند. این شرایط حتی برای مدیران عامل هم وجود دارد. فوتبال ما به جایی رسیده که اگر نسل جهانبخش، طارمی، آزمون، امیری و... کنار بروند دیگر بازیکنی نداریم.

سرمربی تیم ایمان سبز  در مورد اینکه اگر این تیم به لیگ یک صعود کند در کنار قشقایی دیگر نماینده فوتبال شیراز قرار خواهد گرفت، گفت: در هر حال هر چه خدا بخواهد همان می‌شود. تلاش می‌کنیم به لیگ یک برسیم و در کنار تیم قشقایی نمایندگان خوبی برای شیراز باشیم. قشقایی هم تیم خیلی خوبی است و الان مربی بزرگ و صاحب نامی دارد. او چند سال بازیکن خود من در فجر سپاسی بود و از نظر اعتقادی و معنوی هم بازیکن خیلی خوبی است. به رجب زاده تبریک می‌گویم. تیم شهر خودش را تحویل گرفت. امیدوارم بتواند امسال با قشقایی به موفقیت‌های خوبی برسد و حتی به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی اسبق تیم فجر سپاسی در مورد شرایط این تیم در فصل جدید لیگ برتر پس از گذشت دو هفته عنوان کرد: فجر سپاسی فوتبال خوبی را ارائه کرد اما دو باخت را تجربه کرد که حقش نبود. این تیم، تیم شهید و بابرکت است. فجر سپاسی، تیمی مردمی است و مسئولان باید به آن کمک کنند.

پیروانی در مورد اینکه به نظر می‌رسد اختلافاتی بین کادر فنی و مدیریت باشگاه به وجود آمده، گفت: من خیلی در جریان این مسأله نیستم اما اگر اختلافی هم باشد، باید بروند در اتاق دربسته صحبت کنند و اشتباه هم را بگویند. گل بی‌عیب خدا است. به نظرم علی اصغر کلانتری هم نباید در عصبانیت تصمیم بگیرد و صحبت کند. بهتر از این هم می‌توان برخورد کرد اما در کل امیدوارم فجر سپاسی در فصل جدید لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.