مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه حل مشکلات شهرک های صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: توسعه شهرک های صنعتی و حل مشکلات شهرک های استان می تواند زمینه ساز جذب سرمایه گذار در شهرک ها و همچنین رشد تولید و ایجاد اشتغال شود.

مشکلات شهرک‌های صنعتی خوزستان پیگیری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اخلاق محمدیان امرو در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از شهرک های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز استاندار خوزستان از شهرک های شماره ۳، ۴ و ۵  اهواز و واحدهای صنعتی فعال در این شهرک ها بازدید کرد و از نزدیک مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: امروز مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی با دستگاه های اجرایی و سایر نهادها با حضور استاندار خوزستان مورد بررسی قرار گرفت تا در جلسه ای نسبت به حل این مشکلات برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: امروز مشکلات کمبود امکانات و زیرساختهای شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز مورد بررسی قرار گرفت. در این بازدید مشکلات اسناد مالکیتی در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز و همچنین جاده دسترسی شهرک نیز مورد توجه قرار گرفت.

محمدیان با بیان این که حل مشکلات شهرک های صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: براساس قول استاندار خوزستان قرار است در اسرع وقت در نشست های تخصصی مشکلات شهرک های صنعتی استان پیگیری و برای حل آن ها چاره اندیشی شود.

وی افزود: توسعه شهرک های صنعتی و حل مشکلات شهرک های استان می تواند زمینه ساز جذب سرمایه گذار در شهرک ها و همچنین رشد تولید و ایجاد اشتغال شود و از این رو تلاش خواهیم کرد تا با همکاری استاندار خوزستان و سایر دستگاه های اجرایی این مهم را محقق کنیم.

 صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز (۵ آبان ماه) از از شهرک های شماره ۳، ۴ و ۵ اهواز و واحدهای صنعتی فعال در این شهرک ها و همچنین دفتر کلینیک کسب و کار استان خوزستان بازدید کرد و از نزدیک مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی این شهرک ها را بررسی کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.