مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی قطار یزد – تهران در محدوده شهرستان نایین خسارت جانی نداشت.

 آتش سوزی قطار یزد – تهران در نایین خسارت جانی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، منصور شیشه فروش افزود: قطار یزد ـ تهران ساعت ۹ و ۳۰ صبح امروز در محدوده ایستگاه نایین به‌دلیل مشکل گیربکس دچار حریق شد که این حریق بلافاصله توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.

وی ادامه داد: قطار جایگزین دیگری از یزد برای انتقال این مسافران به تهران به منطقه اعزام شد که این قطار هم پس از طی مسافتی حدود ۱۰۰ کیلومتر با نقص فنی مواجه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: در زمان حاضر یک قطار از ایستگاه بادرود اداره کل راه آهن استان اصفهان برای انتقال مسافران به تهران به منطقه وقوع حادثه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه این خط راه آهن در محدوده مدیریت اداره کل راه آهن یزد و زیر نظر این استان است اضافه کرد:مدیریت قسمتی از راه آهن استان اصفهان بر عهده استان یزد است و قسمتی را نیز استان فارس بر عهده دارد.

سرگردانی مسافران قطار در نایین

رییس سازمان آتش نشانی نایین  نیز گفت که  قطار یزد تهران در ایستگاه  نایین دچار حریق شد و مسافران آن دچار سردرگمی و معطلی شدند.

  داود سلمان زاده افزود: صبح امروز  یکی از واگن‌های این قطار دچار حریق شد ولی خوشبختانه تلفات جانی نداشت و تنها یکی از مسافران به صورت جزئی دچار مصدومیت شد.

وی افزود: علیرغم گذشت چند ساعت  از این حادثه همچنان مسافران این قطار سرگردان هستند.

نیروهای آتش نشانی در حال حاضر در محل حادثه حضور دارند و آتش  جزئی را مهار کرده اند.

اطلاعیه روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی 
از سوی دیگر  روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد قطار ترن ست یزد- تهران که به علت نقص فنی متوقف شده بود، با اعزام قطار جایگزین و انتقال مسافرین، به سیر خود ادامه داد.

ساعتی پیش قطار ترن ست یزد- تهران، به دلیل نقص فنی و اتصال کابل برق در ایستگاه نائین دچار آتش سوزی شد که با تلاش کارکنان، عملیات اطفا حریق به سرعت انجام شد.

گفتنی است مسافران با انتقال به قطار جایگزین، راهی تهران شدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.