دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دو بر یک شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به پایان رسید.

برتری ارزشمند پرسپولیس؛ نساجی بازنده سربلند

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت ۱۸ و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت و در نهایت موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.  

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در هفته اول با نتیجه سه بر یک فولاد خوزستان را در اهواز شکست داده بود و نساجی هم در دیداری خانگی برابر فجرسپاسی تازه لیگ برتری شده با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده بود و هر دو تیم جزو تیم‌های سه امتیازی جدول در پایان هفته نخست بودند.

نیمه نخست: 

در نخستین دقیقه بازی روی پرس سنگین بازیکنان نساجی ممکن بود روی دروازه پرسپولیس خطر ایجاد شود که بازیکنان سرخپوش توپ را دور کردند.

در دهمین دقیقه دیدار روی پاس اشتباه بازیکنان نساجی مهدی عبدی می‌توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند که پس از برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.

در دقیقه ۱۱ پرسپولیس روی حرکت از جناح چپ مهدی ترابی را عیسی‌ آل‌کثیر وارد دروازه نساجی را باز کرد اما کمک داور پیش از آن آفساید ترابی را اعلام کرد تا بدین ترتیب گل سرخپوشان مردود شود.

در دقیقه ۱۶ نساجی روی یک ضد حمله صاحب موقعیت جدی گلزنی شد اما تکل به موقع مهدی شیری موجب شد تا شوت رضا جعفری راهی به دروازه لک نداشته باشد.

در دقیقه ۴۳ روی حرکت پرسپولیسی‌ها از جناح چپ و نفوذ وحید امیری این بازیکن پاس زیبایی را برای مهدی عبدی ارسال کرد که شوت این بازیکن گل اول پرسپولیس را همراه داشت. این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل به تیم شهرش خوشحالی نکرد.

پرسپولیس در دقیقه ۴۴ صاحب ضربه کرنر شد که ضربه سیدجلال حسینی روی از کنار دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت. در نهایت نیمه نخست در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان «یحیی گلمحمدی» به پایان رسید.

نیمه دوم:

در شروع نیمه دوم شاگردان «ساکت الهامی» توانستند بازی را بهتر شروع کنند و در دقیقه ۴۸ حرکت عالی نساجی از سمت راست باعث شد تا مسعود شجاعی توپ را به منصوری برساند و مرتضی منصوری توپ را روی سر کریم اسلامی فرستاد و این بازیکن موفق شد با یک ضربه شر دقیق بازی را به تساوی بکشاند.  

در ادامه این تیم پرسپولیس بود حملات خود را بیشتر کرد و توانست موقعیت های بیشتری را روی دروازه میهمان خود خلق کند. در دقیقه ۵۵ یک شوت زیبا از آل کثیر از پشت محوطه نواخته شد  و توپ به تیر عمودی دروازه حقیقی برخورد کرد.

حرکت تاکتیکی و کار شده سرخپوشان پایتخت در دقیقه ۶۳ از سمت راست باعث شد تا سیامک نعمتی خود را به محوطه جریمه رساند و با یک پاس رو به عقب رضا اسدی را صاحب یک موقعیت خوب کند اما شوت اسدی باعث شد تا توپ به عبدی رسیده و این بازیکن با یک سر توپ زیبا توانست مدافع و دروازه بان نساجی را نقش بر زمین کند. این حرکت عبدی باعث شد تا دروازه خالی شود و کار او برای به ثمر رساندن گل دوم خود و تیمش آسان شود.   

در دقیقه ۷۲ حرکت سریع پرسپولیس با آوانتاژ خوب داور شکل گرفت اما میلاد سرلک موفق نشد از این موقعیت گل سوم را به ثمر برساند.  

شوت عالی حسن نجفی در دقیقه ۷۶ از روی ضربه ایستگاهی باعث شد تا حامد لک واکنش خوبی از خود نشان داده و یک کرنر نصیب نساجی کند.  

در ادامه حملات نساجی برای به تساوی رساندن بازی نتیجه نداشت تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۶ امتیازی شد و و خود را به رتبه سوم جدول رساند. نساجی نیز با این شکست سه امتیازی ماند و در رده نهم قرار گرفت.  

«دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی نیز در استادیوم آزادی حاضر شد و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، امید عالیشاه(حامد پاکدل)، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، رضا اسدی، مهدی ترابی(حامد پاکدل)، میلاد سرلک، مهدی عبدی(سیامک نعمتی)، مهدی شیری(سعید آقایی)، وحید امیری، عیسی ‌آل کثیر(احسان پهلوان).

ترکیب نساجی: 

علیرضا حقیقی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حسین زامهران، عبدالکریم اسلامی(سعید غلامعلی بیگی)، حامد شیری، مرتضی منصوری(عرفان گل محمدی)، محمد قربانی، مسعود شجاعی(جواد مولایی)، اکبر صادقی.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.