رئیس قوه قضائیه گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم که طلاب و روحانیون در این زمینه نقش موثری دارند.

محسنی اژه‌ای: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید به عدالت اجتماعی نزدیک شویم

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ایام ماه مبارک ربیع‌الاول، آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و آیت‌الله موسوی جزایری رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان برگزار شد.

محسنی اژه‌ای ضمن توصیه همه طلاب به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی، اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، از حوزه‌ها خواست کرد:  دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

بسیاری از کارخانه‌های خوزستان در کما هستند

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، آیت‌الله موسوی جزایری گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلات‌شان روز به روز کمتر شود.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در کما به سر می‌برند، افزود:  احیاء این کارخانه‌ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه‌ها با بانک‌ها به نحو احسان از سوی قوه قضاییه نیازمند است.

رئیس حوزه‌های علمیه اهواز گفت: کشور عراق ظرفیت بسیاری خوبی برای صادرات محصولات تولیدی کارخانجات ایرانی است و در صورتیکه واحدهای صنعتی خوزستان بیش از پیش تقویت شوند، می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار عراق را به دست بیاورند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.