رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه افزایش تولید لوازم می‌خواهد، گفت: بروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم و اجازه دهیم مردم کار کنند.

رئیس قوه قضائیه:‌ بروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم / افزایش تولید لوازم می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌در جلسه شورای اداری استان خوزستان با بیان اینکه باید تصمیم بگیریم با نگاه ویژه در خصوص این استان اقدام کنیم، اظهار داشت: اگر اقدام عاجل نداشته باشیم هزینه‌ها بالاتر می‌رود و لازم است در این اقدامات ویژه، مدیران دلسوز، با انگیزه و توانمند و کاردان باشند تا بشود کار فوق العاده کرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه نیاز به برنامه جامع و کامل و همه جانبه است، تصریح کرد: در اقدام باید اولویت بندی صورت بگیرد.‌ بودجه و امکانات ما محدود است و باید اولویت بندی صورت گیرد و اگر از همه ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم کار جلو می‌رود. همه مدیران در بخش‌های مختلف اگر همدلی و همراهی و وحدت نداشته باشند کار پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه افزایش تولید لوازم می‌خواهد، گفت: برای ورود مواد اولیه باید تسهیلات ایجاد کنیم. جایی که مجوز می‌خواهد با کمترین زحمت به خصوص برای بنگاه‌های کوچک به روز برسانیم. بروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم و اجازه دهیم مردم کار کنند. دستگاه قضایی استان خوزستان در مورد مسائل ناامنی و حمایت از تولید باید بیشتر حمایت کند.

‌محسنی اژه‌ای ادامه داد: نمی‌شود روی قاضی فشار آورد، قاضی هم توانی دارد. شاید بشود با تدبیر کردن، کمک خواستن از مردم و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها ورودی‌ها را کمتر کرد و مسائل را قضایی حل نکرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.