مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: همه جایگاه های سوخت در استان تا صبح روز یکشنبه ۹ابان ماه به روند عادی عرضه سوخت بازخواهند گشت.

 زمان بازگشت همه جایگاه های سوخت خراسان رضوی به روند عادی /اختلال سخت افزاری در برخی جایگاه ها

علی‌اصغر اصغری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: از ۲۴۲باب جایگاه عرضه سوخت  در  استان خراسان رضوی هم اکنون ۱۵۰جایگاه،  بنزین یارانه ای به مردم عرضه می کنند و مابقی جایگاه های استان  نیز نهایتا تا صبح روز یکشنبه ۹ابان ماه این امکان برایشان فراهم خواهد شد.

وی افزود: در منطقه خراسان رضوی نیز  از ۱۳۵باب جایگاه  سوخت در حال حاضر ۸۵باب  ان سوخت یارانه ای و سهمیه بندی  به مردم عرضه می کنند و ۴۰باب دیگر نیز حداکثر تا ساعت های پایانی امشب و یا  صبح روز یکشنبه به روند عادی عرضه سوخت بر می گردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی  ادامه داد: برخی از جایگاه های سوخت نیز با اختلالاتی دیگر نظیر قطعات و تعویض  هارد مواجه هستند که مشکلات آنها نیز در حال برطرف شدن می باشد. از این رو اگر شهروندان به جایگاهی مراجعه کردند و عرضه سوخت یارانه ای در انها همچنان با مشکل مواجه بود ممکن است مسائلی سخت افزاری دلیل این مساله باشد زیرا طی چند روز اخیر نرم افزارهای مختلفی در جایگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است که قطعات برخی از جایگاه ها ممکن است انطباق لازم را با انها نداشته و نیاز به تغییر انها باشد.

اصغری  در مورد اینکه ایا آماری از میزان عرضه و مصرف بنزین با نرخ ازاد طی چند روز اخیر در استان خراسان رضوی در مقایسه با روزهای قبل از رخ دادن این اتفاق نیز وجود دارد یا خیر، گفت: هنوز در این باره آمار لازم جمع آوری نشده است و طی روزهای اینده این آمار تهیه و اعلام خواهد شد.

وی درباره میزان سوخت جبرانی نیز بیان داشت: این موضوع یک تصمیم کشوری است و ازطریق وزارتخانه اعلام خواهد شد و ارتباطی به شرکت های پخش استان ها ندارد.   

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.