۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 775242

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاریس سن‌ ژرمن از علاقه‌اش برای بازگشت به بارسلونا سخن گفت.

مسی: قطعا به بارسلونا باز خواهم گشت

به گزارش قدس آنلاین، لیونل مسی که تابستان اخیر به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا برای تمدید قراردادش به خاطر قوانین وضع شده از سوی لالیگا بابت سقف دستمزدها، پس از ۲۱ سال از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شد، در گفت‌وگو با روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، در پاسخ به این پرسش که «آیا این احتمال وجود دارد که روزی به بارسلونا بازگردی؟»، گفت: بله، همیشه گفته‌ام که خیلی دوست دارم به باشگاه بارسلونا کمک کنم. دوست دارم در مقطعی مدیرفنی شوم. نمی‌دانم که آیا این کار را در بارسلونا شروع خواهم کرد یا در تیمی دیگر. اگر امکانش وجود داشته باشد، می‌خواهم دوباره در آنچه می‌توانم انجام دهم مشارکت کنم، چون این باشگاهی است که دوستش دارم و دوست دارم همچنان در وضعیت خوبی باشد، به رشد خود ادامه دهد و یکی از بهترین‌های باشگاه‌های جهان باشد.

وی افزود: بارسلونا ترکیب فوق‌العاده‌ای دارد و خیلی خوب بازی می‌کند. بازیکنان جوان خوبی حالا در ترکیب بارسلونا حاضر هستند، از جمله گاوی. سطح تیمی بارسلونا خوب است و سرخیو آگوئرو و عثمان دمبله با بازگشت به ترکیب می‌توانند به بارسلونا کمک شایانی کنند. بارسلونا همیشه مدعی خواهد بود چون یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. آنها همیشه برای قهرمانی در لالیگا و برای رسیدن به اهداف‌شان خواهند جنگید، حتی اگر به هدف‌شان نرسند.

فوق‌ستاره آرژانتینی پاریس سن‌ ژرمن ادامه داد: من اغلب با سرخیو آگوئرو صحبت می‌کنم، کسی که در رده باشگاهی با هم بازی نکرده‌ایم اما او دوستی فوق‌العاده است. هچنین اغلب با سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا صحبت می‌کنم. از هیچ‌یک از بازیکنان بارسلونا هم ناراحت نیستم، چون همه آنها را قلباً می‌شناسم. همه آنها کنارم بودند و همیشه از من حمایت کردند.

برنده پنج توپ طلا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: چیزی که می‌توانم تأیید کنم، این است که قطعاً برای زندگی به بارسلونا بازخواهم گشت و زندگی من در آنجا خواهد بود. این چیزی که هم همسرم و هم من می‌خواهیم. نمی‌دانم که آیا پس از پایان قراردادم با پاری‌سن‌ژرمن به شهر بارسلونا بازخواهم گشت یا خیر اما ما برای زندگی به این شهر بازخواهیم گشت.

لیونل مسی ۳۴ ساله همچنین در خصوص اظهارنظری که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اخیراً در مورد او کرده بود و گفته بود امیدوار بوده مسی مجانی برای بارسلونا بازی کند، یادآور شد: کسی از باشگاه بارسلونا از من نخواست که مجانی بازی کنم. من تخفیفی ۵۰ درصدی به آنها دادم و حاضر بودم حتی بیشتر به باشگاه کمک کنم. اظهارات لاپورتا ناراحتم کرد، من شایسته حرف‌هایی نبودم که او زد. آیا در این مدت با لاپورتا صحبتی کرده‌ام؟ خیر!

وی در پایان درباره اهدافی که در پیش دارد، گفت: می‌خواهم یکبار دیگر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.