تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد.

پرسپولیس دوباره در اراک باخت

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید. علیرضا نقی‌زاده در دقیقه ۶۶ تک گل این بازی را به ثمر رساند تا آلومینیومی‌ها به نتایج خوب خود در لیگ برتر ادامه دهند.

پیش از این آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر، به هفته دوازدهم فصل گذشته برمی‌گشت که در آن مسابقه شاگردان گل‌محمدی در اراک به آلومینیوم باخته بودند. به این ترتیب رسول خطیبی و تیمش پس از ۲۸۰ روز دوباره پرسپولیس را شکست دادند تا به گربه سیاه جدید سرخپوشان تبدیل شوند.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی (۵۰- علی نوری)، اسماعیل شریفات (۸۱- علی فاتح)، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده و نیما درودی.

ترکیب پرسپولیس:‌ حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی (۸۶- علیرضا ابراهیمی)، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان (۶۹- رضا دهقانی)، مهدی ترابی (۸۶- مهدی شیری)، عیسی آل‌کثیر (۴۶- حامد پاکدل) و مهدی عبدی (۴۶-سعید آقایی).

داور: عبدالنبی پورخلف

دقیقه ۱۳: ارسال بازیکنان آلومینیوم و ضربه سر علی‌نژاد در دستان حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۱۶: سیدجلال حسینی اولین کارت زرد بازی را از پورخلف دریافت کرد.

دقیقه ۲۰: مصطفی احمدی بازیکن تیم آلومینیوم به دلیل خطا روی مهدی عبدی دومین اخطاری بازی لقب گرفت. در این صحنه محمود خرمزی مربی تیم آلومینیوم نیز به دلیل اعتراض به تصمیم داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۴: پاس در عمق نقی‌زاده و فرار نیما درودی این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه بی‌دقت مهاجم اراکی‌ها با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: ارسال بازیکنان آلومینیوم به شکل خطرناک از مقابل دروازه حامد لک عبور کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ارسال توپ به محوطه جریمه پرسپولیس می‌رفت تا موقعیت خطرناکی ایجاد کند، اما حامد لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۱: ضربه سر رضا اسدی در محوطه جریمه آلومینیوم را حسین پورحمیدی گرفت.

دقیقه ۵۷: شوت سیامک نعمتی از روی ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی از کنار دروازه آلومینیوم راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: فرصت بسیار خوب برای بازیکنان آلومینیوم و ضربات متوالی بازیکنان این تیم به شدت دروازه سرخپوشان را تهدید کرد و در نهایت در این موقعیت شوت نقی‌زاده به تیر دروازه لک خورد و به شکلی بسیار خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: علیرضا نقی‌زاده تنها چند دقیقه بعد از خوردن توپش به تیر دروازه، روی پاس علی‌نژاد در یک موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که این‌بار ضربه نقی‌زاده به گل تبدیل شد.

دقیقه ۹۰: ارسال امیری و ضربه سر ابراهیمی در دستان دروزاه‌بان آلومینیوم قرار گرفت.

دقیقه ۴+۹۰: شوت سر ضرب بازیکن آلومینیوم از پشت محوطه جریمه در دستان حامد لک قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.