۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
کد خبر: 775280

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم زیرا خیلی بهتر از ما بازی کرده و بهتر جنگیدند.

گل محمدی: آلومینیوم بهتر از ما بود

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم زیرا خیلی بهتر از ما بازی کرده و بهتر جنگیدند. از موقعیت‌های‌شان هم بهتر استفاده کردند. آلومینیوم برای بردن تیم شایسته‌ای بود و ما تیمی نبودیم که امروز بخواهیم حتی مساوی بگیریم. 

وی افزود: شرمنده مردم و هواداران شدیم زیرا بازی خوبی انجام ندادیم و نه کیفیت خوبی ارائه کردیم و نتیجه خوبی نگرفتیم. حرف زیادی برای گفتن درباره این بازی نداریم اما باید سعی کنیم خیلی زود خود را پیدا کرده و ریکاوری خوبی انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید نقاط ضعف خود را مشخص کرده و برای بهتر شدن تلاش کنیم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام بدهیم زیرا دیدار سنگینی مقابل گل‌گهر داریم. باید درس خوبی از باخت آلومینیوم بگیریم. سال گذشته هم که به این تیم باختیم خیلی خوب استفاده کرده و توانستیم ۶ بازی پشت‌سر هم برنده شویم. اکنون هم اتفاقی شبیه سال گذشته رخ داد و سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس به دلیل مسائلی مثل شکست مقابل الهلال بدون مدیرعامل اداره شدن باشگاه و جذب بازیکنان خارجی از لحاظ روحی تا حدی پایین هستند و این موضوع ظاهراً شرایط را برای شاگردانش سنگین کرده پاسخ داد: اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که در ماه‌های اخیر برای پرسپولیس انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. دنبال بهانه آوردن و گشتن علت نیستیم و نمی‌خواهیم موشکافانه مسائلی که سبب شده پرسپولیس در این وضعیت بیفتد بررسی کنیم. دنبال دلایل این چیزها نیستیم. همه می‌دانند پس از پنج قهرمانی پشت‌سر هم جلوی پرسپولیس سنگ‌اندازی‌های زیادی می‌شود و دوست ندارند موفقیت‌های ما ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: خودم امیدوارم اینگونه نباشد و اشتباه کرده باشم. شاید این مسائل پروژه‌های برای شکست و نابودی پرسپولیس باشد اما امیدوارم اشتباه کرده باشم. هر چند وقتی اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ داده کنار هم می‌گذاریم متوجه می‌شویم این مسائل فقط یک دلیل دارد و آن هم این است که نگذاریم این تیم موفق شود. اکنون بعد از باخت است و برخی فکر می‌کنند دنبال بهانه هستیم اما تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم بیشتر تلاش کردن است. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص گل‌های مشابه‌ای که این تیم از سمت راست زمین دریافت می‌کند و احساس می‌شود این تیم در این منطقه از زمین خلاء دارد و همچنین ظاهراً سیامک نعمتی اشتباهی به سمت دفاع پرسپولیس آمده است، عنوان کرد: زیاد نمی‌خواهم درباره شخص صحبت کنم زیرا باید در تمام خطوط بهتر شویم و این بحث فقط مربوط به دفاع راست نیست. فقط باید بیشتر تمرین کنیم همینی هست که هستیم و بیشتر از این در اختیار نداریم. باید با همین نفرات ادامه بدهیم. البته بازیکنان خوبی هستند و دنبال این نیستیم که بگوییم پرسپولیس ضعف دارد.

گل‌محمدی افزود: فقط باید بیشتر تمرین کرده و تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشیم باید به هم اعتماد کنیم. باید این کار را انجام بدهیم. 

وی در خصوص اینکه آلومینیوم امسال می‌تواند سهمیه آسیا کسب کند، پاسخ داد: اگر در بازی‌های خارج از خانه هم اینگونه قوی باشد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. امروز هم واقعاً خوب بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نقش تماشاگران و غیبت آنها در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: نبود تماشاگران بیشتر به ضرر تیم ما است زیرا در همه شهرها و تهران بیشترین هوادار را داریم. این بحث باید تاکنون بهتر از این مدیریت می‌شد اما مشخص است تصمیم‌گیری‌های انجام شده اشتباه بوده و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم تا دست کم از وجود تماشاگران در ورزشگاه استفاده شود.

گل‌محمدی افزود: آقای رئیسی برای همه‌گیر واکسیانسیون خیلی بهتر و بیشتر تلاش می‌کند. اتفاقات خوبی هم رخ داده است امیدوارم این روند ادامه یابد خیلی هم مهم است مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند تا میزان ابتلا به کمترین حد برسد و بتوانیم از حضور هواداران در ورزشگاه استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.