فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: نگاه رهبران انقلاب، بسیج و آحاد مردم این است که در مقابل دشمن قدرتمند باشیم و به برکت همین اراده، قدرت برتر منطقه هستیم و بر اثر همین روحیه استکبارستیزی خروج آمریکا از منطقه شکل گرفت.

روحیه استکبارستیزی  باعث خروج آمریکا از منطقه شد

به گزارش قدس آنلاین،  فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مراسم مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز در مشهد آغاز شد، با اشاره به مناسبت‌های ۱۳ آبان، اظهار کرد: در آستانه ۱۳ آبان که سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی هستیم که هویت همه اینها استکبارستیزی و مبارزه با آن است.

سردار سیدهاشم غیاثی با بیان اینکه در مقابل استکبار یا باید قدرتمند شویم یا اراده دشمن را بپذیریم، خاطرنشان کرد: نگاه رهبران انقلاب، بسیج و آحاد مردم این است که در مقابل دشمن قدرتمند باشیم و به برکت همین اراده، قدرت برتر منطقه هستیم و بر اثر همین روحیه استکبارستیزی خروج آمریکا از منطقه شکل گرفت.

وی ضمن اشارره به  آمادگی نظامی کشور و حضور مقتدرانه مردم در صحنه تصریح کرد: آمریکا اجازه نخواهد یافت که از راه نظامی و سخت‌افزاری با ما مقابله کند بنابراین از راه جنگ نرم سراغ ایمان، معرفت و ارکان اصلی انقلاب و مردم آمده و تلاش می‌کند در این جنگ فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) جوانان را فرصتهایی دانست که دشمن با روش‌های حساب شده و دقیق می‌خواهد شخصیت و روان آنان را به مخاطره بیندازد.

غیاثی افزود: یکی از راه‌های ورود دشمن فضای مجازی است که اگر در مقابل آن برنامه نداشته باشیم صدمات جبران ناپذیری وارد می‌شود؛ بنابراین باید در مقابل دشمن برنامه هدفمند، اقناعی و ایجابی داشته باشیم و در این راه ظرفیتهای بسیاری داریم که باید ساماندهی شود؛ به طور مثال در فضای مجازی باید محتوای فاخر تولید کنیم و  در این عرصه نباید منفعل و بی تفاوت باشیم.

وی بر تولید محتوای خلاقانه و جذاب و دوری از کارهای کلیشه‌ای  انجام دهیم و از کارهای کلیشه‌ای در فضای مجازی تاکید کرد.

گفتنی است؛ رقابت‌های سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  در خراسان رضوی با شرکت ۲۶ تیم و ۸۶ نفر از امروز تا ۱۴ آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود که از این تعداد، ۱۹ تیم در بخش پویانمایی و موشن گرافی، چهار تیم در بخش بازی‌سازی تلفن همراه و سه تیم در بخش نرم افزار تلفن همراه حضور دارند؛ تیم‌های برتر این مسابقات به مرحله کشوری که همزمان با هفته بسیج در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.