استاندار خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد و نظام اسلامی پس از چندین دهه همچنان با اقتدار و قوت پابرجاست و در برابر دشمنان ایستاده است.

انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در محل سالن شهید بهشتی افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در همه سرزمینهای ملتهای دیگر و به ویژه ملتهای مسلمان با تسلط بر آنها ثروت این مردم را با همکاری حاکمان وابسته سالها به یغما می‌بردند.  

وی ادامه داد: از جمله ثروت کشورمان در طول تاریخ مورد هجوم و دستبرد بود که تنها به ثروت‌های مالی محدود نمی‌شد بلکه ثروت‌های معنوی را نیز شامل می شد.

استاندار خراسان رضوی گفت:امام راحل (ره) در چنین شرایطی به پا خاست و با هدف مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا نهضت انقلاب اسلامی را متکی بر مردم آغاز کرد.

نظری افزود: تبعید امام خمینی(ره) در۱۳ آبان ۱۳۴۳ به کشور ترکیه با هدف جدایی مردم و امام از سوی رژیم حاکم انجام شد غافل از این که این رابطه معنوی و اعتقادی است و جدایی ناپذیر است و ادامه نیرومند نهضت اسلامی موجب رقم خوردن انقلاب ۱۳۵۷ و در نتیجه وقایع تاریخ ساز پس از آن از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد و انقلاب اسلامی ایران همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی با پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر به خصوص شهدای دانش آموز  گفت: امروز روز استکبار ستیزی است و مبارزه با دنیای استکبار به خصوص آمریکا باید در این مراسم برجسته باشد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.