۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 775778

لیونل مسی ضعیف ترین آمار تاریخ فوتبالش را در پاریس سن ژرمن به ثبت رساند.

بدترین آمار مسی در ۱۵ سال گذشته!

به گزارش قدس آنلاین، نشریه اکیپ مدعی شد که برای بازی فرداشب پاریس مقابل بوردو ، مسی در ترکیب پوچتینو جایی ندارد و این بازیکن خود را آماده می‌کند تا برای تیم ملی آرژانتین در مسابقات ملی پیش رو به میدان برود.

شماره «۳۰» پاریس با اینکه در لیگ قهرمانان اروپا ۳ گل به ثمر رسانده ولی هنوز در گلزنی در لیگ لوشامپیونه فرانسه ناکام مانده است. این ضعیف‌ترین آغاز مسی در یک فصل در ۱۵ سال اخیر است.

در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ زمانی که لئو مسی تنها ۱۸ سال سن داشت آمار ضعیف‌تری به ثبت رسانده بود که نشان می‌دهد مسی در پاریس نتوانسته در ترکیب پوچ در لیگ فرانسه نقش بزرگی ایفا کند.

او در طی ۳۲۵ دقیقه و در ۵ بازی هنوز در گلزنی مقابل تیم‌های فرانسه ناکام مانده است که به شدت باعث می‌شود انتقادات از او افزایش یابد.

مسی در این خصوص هفته گذشته گفت: لوشامپیونه به شدت لیگی فیزیکی است و تیم‌ها با حداکثر توان دفاع می‌کنند. بازیکنان این لیگ بسیار سریع و قدرتمند هستند. در اسپانیا تیم‌های سعی دارند بازیسازی کنند و توپ را در اختیار داشته باشند ولی در اینجا همه چیز فیزیکی است. به نظرم این ویژگی بزرگترین اختلاف آنها است.

البته نباید فراموش کرد که این بازیکن به شدت مصدوم شده و نتوانسته پیش فصل خوبی را طی کند. او در این مدت ۳ بار مصدوم شده و نتوانسته خیلی در ترکیب پاریس قرار گیرد. باید دید پس از فیفادی آیا او در لیگ فرانسه نیز پایش به گلزنی باز می‌شود یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.