۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 775783

پس از تساوی رم مقابل نماینده نروژ، مورینیو به شدت عصبانی شد و پس از بازی با یک خبرنگار جر و بحث جالبی انجام داد.

اعتراض شدید مورینیو به داوری + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال رم در خانه مقابل نماینده نروژ به نام «بوده گلیمت» به تساوی ۲ بر ۲ رسید و تا در رده دوم جدول همچنان باقی بماند. سرمربی تیم رم به شدت پس از بازی از داوری انتقاد کرد و جر و بحث جالبی را با خبرنگار یوفا انجام داد.

مورینیو در پاسخ به سوال خبرنگار که از او خواست بازی را شرح بدهد، گفت: ببین. داور باید بازی را شرح دهد ولی آنها هیچ صحبتی نمی‌کنند.

در اینجا خبرنگار از او پرسید که داور چه اشتباهی کرده که مورینیو به شدت عصبانی شد و اظهار داشت: آیا بازی را دیدی؟ تو به من بگو که داور چه مشکلی داشت؟

خبرنگار در اینجا گفت: به نظرت باید داور پنالتی می‌گرفت؟

مورینیو پاسخ داد: معلوم است. تو این اشتباه را می‌دانی؟ واقعا نظرت در خصوص پنالتی‌ها چیست؟

خبرنگار لیگ کفرانس اروپا ادامه داد: من می‌خواهم از نگاه سرمربی رم بدانم، داور کجا اشتباه کرد و کجا باید پنالتی برای شما گرفته می‌شد؟

مورینیو پس از این اتفاق پاسخ داد: تو واقعا صحنه پنالتی را ندیدی؟ به من بگو چه دیدی؟

در اینجا خبرنگار اعلام کرد که از صحنه دور بوده و نتوانسته صحنه را ببیند که آقای خاص به او اشاره کرد که در تلویزیون نیز صحنه را ندیده است. خبرنگار دوباره گفت: پس شما می‌خواهید بگویید که داور ۲ امتیاز را از شما گرفت؟

مورینیو گفت: بله. معلوم است.

وی در ادامه به تمجید از تیم حریف و نماینده نروژ پرداخت و اظهار داشت: بوده گلیمت بسیار تیم خوبی است. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند. آنها ۲ شوت به سمت دروازه ما زدند که هر ۲ گل و نتیجه بازی ۲ بر ۲ شد. ما باید ۲ پنالتی می‌داشتیم و می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل به حریف بزنیم.

رم در جدول گروه C رقابت‌های لیگ کنفرانس با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم بوده گلیمت که در بازی رفت موفق شد تیمِ مورینیو را با نتیجه عجیب ۶ بر یک شکست دهد با ۸ امتیاز صدرنشین است و تیم زوریا با درخشش بازیکنان ایرانی خود با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. در این رقابت، تیم صدرنشین به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی می‌شود و تیم دوم باید در پلی آف بازی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.