مهاجم پیشین استقلال گفت: مهدی طارمی پسر خوش قلبی است و اینکه بازیکنی مقابل سرمربی جبهه بگیرد را دوست ندارم.

 استقلال یک بازیکن می‌گیرد/ جبهه گرفتن مقابل سرمربی را دوست ندارم

به گزارش قدس آنلاین، آرش برهانی در حاشیه جلسه هم اندیشی پیشکسوتان استقلال گفت: امروز یکی از بهترین روزها بود. چند نسل از پیشکسوتان کنار هم بودند و یک روز خوب را به وجود آوردند. برخی که خیلی دیر همدیگر را می بینند امروز از دیدار هم خوشحال شده و به مرور خاطرات گذشته پرداختند و باید امیدوار باشیم این جلسات تداوم داشته باشد تا وحدت بیشتری بین پیشکسوتان اتفاق بیفتد.

وی در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و مطمئنم این روند را ادامه خواهد داد. حاشیه ها از تیم دور شده، بازیکنان تمرکزشان بر روی بازی هاست.به این فصل خیلی خوشبین هستم. بچه‌ها اکنون آرامش دارند و امیدوارم پس از مدت‌ها بتوانند بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. یک بازیکن دیگر هم قرار است به تیم استقلال اضافه شود. البته کادرفنی بیشتر در جریان است اما با یک بازیساز تیم بهتر هم می‌شود.

مهاجم پیشین استقلال در مورد شرایط تیم ملی و اختلاف بین اسکوچیچ و طارمی پیش آمد گفت: طارمی را بسیار دوست دارم. او بازیکن بزرگی است و تلاش زیادی برای تیم ملی کرده است و گل های خوبی را هم به ثمر رسانده است ولی این رفتار که بازیکن بخواهد نسبت به مربی جبهه داشته باشد را دوست ندارم. امیدوارم این موضوع حل شود زیرا طارمی پسر بسیار خوب و خوش قلبی است. رفع زودتر این مشکل به نفع همه است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.