۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 777050

منچستریونایتد با استفاده رونالدو و واران در تلاش است که زیدان را برای رسیدن به نیمکت تیم متقاعد کند.

تلاش منچستریونایتد برای استخدام زیدان

به گزارش قدس آنلاین، نشریه ساندی تایمز در گزارش اخیر خود نوشت که سران منچستریونایتد قصد دارند از فرصت فیفادی استفاده کرده تا زیدان را برای آمدن به اولدترافورد راضی کنند. وضعیت سولسشر گرچه در حال حاضر با حمایت گلیزرها دوباره آرام شده ولی مشخص است که با یک باخت بزرگ دیگر، سرمربی نروژی جایش را به شخصی دیگر خواهد داد.

براندن راجرز، اصلی‌ترین گزینه سران منچستریونایتد برای جانشینی سوسلشر به شمار می‌رود. به گزارش مترو ، راجرز این قدرت را دارد که در اواسط فصل، لسترسیتی را برای رسیدن به یونایتد رها کند ولی دیگر گزینه‌ها این اقدام را انجام نخواهند داد. به همین علت آمدن مربیانی چون «اریک تن هاگ» و یا «مائوریسیو پوچتینو» غیرممکن خواهد بود.

تنها گزینه موجود برای شیاطین سرخ نیز «زین الدین زیدان» است که از روز اول به رسانه‌ها اعلام کرد که علاقه‌ای به مربیگری در یونایتد در حال حاضر ندارد. ESPN و دیگر رسانه‌ها منتشر کردند که زیدان به هیچ وجه نمی‌خواهد راهی تئاتر رویاها شود زیرا در اندیشه این است که یا سرمربی پاریس سن ژرمن شود یا پس از جام جهانی به نیمکت تیم ملی فرانسه برسد.

ساندی تایمز در گزارش امروز خود از تلاش فراوان سران یونایتد برای آوردن سرمربی اسبق رئال مادرید نوشت.گلیزرها و اد وودوارد تصمیم دارند با استفاده از حضور رونالدو ، واران ، پوگبا و دیگر ستاره‌های تیم، زیدان را قانع کنند که جانشین سولسشر شود. کلید آمدن زیدان در دستان واران و رونالدو است که بتوانند او را متقاعد کنند که به منچستریونایتد بیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.