مدیر پیشین بایرن مونیخ فاش کرد ژوزه مورینیو علاقه‌مند به حضور در این تیم بود.

مورینیو دوست داشت سرمربی بایرن‌مونیخ شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بیلد، ژوزه مورینیو تقریباً در تمام لیگ‌های معتبر اروپایی مربیگری کرده است. تنها در آلمان است که این مربی پرتغالی تا به حال مربیگری نکرده است. اگرچه  بدیهی است که دوست داشت که این اتفاق رخ دهد. همان‌طور که کارل هاینس رومنیگه، سرمربی پیشین بایرن در مصاحبه‌ای فاش کرد، مورینیو به پست مربیگری در مونیخ چشم داشت.

کارل هاینس رومنیگه، مدیرعامل پیشین این باشگاه و بازیکن پیشین اینترمیلان در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی رای گفت او فرد مناسبی برای بایرن نبود البته او همیشه به عنوان یک شخص روی من تأثیر خوبی گذاشت.

مورینیو در حال حاضر مربی تیم رم ایتالیا است. قبل از سیزدهمین هفته، باشگاه پایتخت نشین پس از رقیب همیشگی لاتزیو در رده ششم لیگ قرار گرفت. هواداران جالوروسی قبل از شروع فصل مشتاقانه منتظر "The Special One" (لقب مورینیو) بودند.

میشاییل بالاک اخیرا فاش کرد که مورینیو زمانی به عنوان مربی احتمالی در بایرن مورد توجه قرار گرفته است امیدوار به حضور در بایرن مونیخ بود. همان‌طور که بالاک در پادکست تصویری "Bayern Insider" فاش کرد، مونیخ "چند سال پیش" به مورینیو علاقه داشت. بالاک گفت: نمی‌دانم در آن زمان چقدر نزدیک بود و مذاکرات چقدر پیش رفت. مورینیو حتما آلمانی یاد گرفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.