مسئول هنر و رسانه مجمع ملی فعالان جمعیت گفت: به‌تعبیر یکی از نظریه‌پردازان نظام شوم سرمایه‌داری، برای نابودی ایران باید "مادر" را به لجن کشید، فقط در چنین حالتی است که جامعه به لجن کشیده خواهد شد!

فرهنگ غربی در پی به لجن کشیدن "نقش مادری" در ایران!

سید حامد حسینی با اشاره به برگزاری دوره آموزش کنشگری مادران باشکوه (چندفرزندی) در راستای ارتقای جایگاه مادری در جامعه اظهار کرد: غرب و نظام شوم سرمایه‌داری سعی در پایمال کردن ارزش والای مادری در تمامی جوامع خصوصاً جوامع متدین دارد و به‌تعبیر یکی از نظریه‌پردازان غربی به‌نام روپرت مرداک برای نابودی ایران باید «مادر» را به لجن کشید، فقط در چنین حالتی است که جامعه به لجن کشیده خواهد شد!

مسئول هنر و رسانه مجمع ملی فعالان جمعیت، رسانه و فضای مجازی را عرصه‌ای مهم و اجتناب‌ناپذیر برای مقابله با چنین جریانات شوم دانست و تصریح کرد: توجه ویژه و طراحی عملیات‌های رسانه‌ای قوی و مؤثر در جهت حفظ و حراست و ارتقای جایگاه مادری در جامعه امری ضروری است لذا مجمع ملی فعالان جمعیت به‌عنوان یکی از سنگرهای مقابله با این جریانات شوم، برنامه‌ریزی مدونی در جهت احیای جایگاه والای مادری دارد؛ از جمله این برنامه‌ها توانمندسازی مادران در راستای نقش‌آفرینی و کنشگری در فضای مجازی است.

وی در معرفی دوره «آموزش کنشگری مادران در فضای مجازی» که با همکاری مرکز امور بانوان سازمان سراج برگزار می‌شود، گفت: مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره، به‌کارگیری و نقش‌آفرینی مؤثر مادران در جهت ترویج فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی و نیز توانمندسازی مادران باشکوه (چندفرزندی) در راستای الگوسازی خانواده‌های باشکوه (چندفرزندی) در جامعه است.

سرفصل‌های دوره عبارتند از:

  • تبیین ضرورت کنشگری مادران باشکوه در فضای مجازی
  • معرفی الگوهای شاخص
  • نویسندگی
  • تولید محتوای بصری
  • کار با شبکه‌های اجتماعی
  • تبیین جمع بین مادری و کنشگری.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام این دوره از تاریخ ۲۹ آبان، لغایت ۱۰ آذر ۱۴۰۰ از طریق لینک https://b۲n.ir/p۸۹۴۷۰ انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.