با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۱۴۳ واحد مسکونی ساخته شده در مناطق زلزله زده خراسان شمالی افتتاح و به بهره برداری رسید.

۱۴۳ واحد مسکونی ساخته شده در مناطق زلزله زده  خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، اکبر نیکزاد صبح امروز در آیین بهره برداری از فاز اول منازل مسکونی احداث شده در مناطق زلزله زده استان گفت: اقدامات ارزشمندی برای بازسازی مناطق زلزله زده استان انجام شده است و حجم کار انجام شده و خدمات ارائه شده بالا است.
وی اظهارداشت: با هماهنگی خوب ایجاد شده در استان بانک های عامل و ادارات مربوطه در مناطق زلزله زده جهت تشکیل پرونده مستقر شدند تا بخشی از دغدغه مردم آسیب دیده کاهش یابد.
 نیکزاد افزود: استاندار خراسان شمالی با جدیت و پیگیری مستمر به دنبال دریافت اعتبارات و امکانات بیشتر برای تامین نیازهای مردم مناطق زلزله زده است که می توان به پیگیری وی برای دریافت ۸۰۰ قلم لوازم خانگی ضروری از بنیاد مستضعفان اشاره کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه مسئولیت ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است بنابراین حضور این نهاد در استان بیشتر از گذشته خواهد بود و تلاش داریم در بحث زیرساخت ها به شاخص اصلی برسیم. نیکزاد با تاکید براینکه مدیران استان باید بدانند خدمات آنان به مردم ماندگار خواهد بود، افزود: اگر مسئولان ملی به واسطه مشغله کاری حضور کمتری در مناطق زلزله زده استان دارند مردم خراسان شمالی باید بدانند بنده وظیفه دارم با حضور در این مناطق مسائل و مشکلات را بررسی و به هیات دولت انعکاس دهم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.