رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: زلزله‌ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفتند رژیم صهیونیستی را به لرزه در خواهد آورد و به فروپاشی می‌رساند در حال تحقق است، بنابراین باید جدی‌تر عمل و کار کنیم.

فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمد حسن اختری در دیدار اعضای هیات امنای اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، گفت: امیدوارم که این امید و انتظار شما باعث رونق برنامه‌های ضد صهیونیستی شود و قدم‌ها و اقداماتی انجام شود که به آزادی این سرزمین مقدس و مبارک منجر شود.

 رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری افزود:‌ همان طور که شاهدیم و زمینه‌ها هم نشان می‌دهد آزادی فلسطین و وعده خداوند متعال در حال تحقق است و این وعده خداوند متعال است که این سرزمین و قبله مسلمانان برای مسلمانان است و خواهد بود.

آیت الله اختری با بیان اینکه روز به روز شواهدی دال بر نابودی اسرائیل به وجود می‌آید، تصریح کرد: تحقق این امر بسیار نزدیک است این امر باعث می‌شود امیدوارتر و فعالتر در میدان وارد شویم از همین رو باید جهشی در نوع کارها ایجاد کنیم.

وی در ادامه گفت: باید اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری برنامه ریزی کند و  ۵۰ کشوری که عضو این اتحادیه هستند را به میدان بیایند و در این کشورها فعال‌تر شوند و برنامه‌ها را پیگیری کنند.

آیت الله اختری افزود: تلاش‌هایی که از زمان ترامپ علیه فلسطین شروع شد و امروز انگلیس پیگیری می‌کند و رژیم آل سعود و آل نهیان و آل خلیفه انجام می‌دهند، برای این است که رژیم صهیونیستی را نجات دهند و یا یه کم به عمر آن بیفزایند زیرا تحلیلگران خودشان می‌گویند اسراییل در حال زوال است که قطعا این موضوع الهام خدایی است که حضرت امام (ره) از سال‌های قبل زوال اسراییل را پیش بینی کردند و فرمودند باید این کار صورت بگیرد و ما امروز می‌بینیم که در این چند سال در حال تحقق است.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: برخی از اظهارنظرهای مسوولان ارتش رژیم اشغالگر قدس نسبت به آینده اسراییل، ناامیدی و نگرانی و ترسشان از شروع جنگ و درگیری دیگر نشان می‌دهد که در اینها اضطراب و نگرانی ایجاد شده است و زلزله‌ای را که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفتند که اسراییل را به لرزه در خواهد آورد و به فروپاشی می‌رساند، در حال تحقق است بنابراین باید جدی‌تر عمل و کار کنیم.

وی با اشاره به فعالیت سمن‌های کشورمان در حوزه فلسطین تصریح کرد: فعالیت سمن‌ها در این حوزه محدود است و انعکاس آن در داخل فلسطین و بیرون بسیار کم است باید کاری کرد که این فعالیت‌ها در داخل فلسطین منعکس شود تا مردم فلسطین از این حمایت و پشتیبانی‌ها بیشتر مطلع و باخبر شوند تا بتوانیم در جهان انعکاس دهیم.

آیت الله اختری با بیان اینکه باید تمام شخصیت‌ها و سازمان‌های مردم نهادی که در دنیا از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند را شناسایی کنیم، تصریح کرد: باید با آنها ارتباطاتی را برقرار کنیم و از طریق ارتباط در فضای مجازی در نوع فعالیت متحد شویم تا بتواند هم صدایی را به وجود آورده و حرکت جدیدی را ایجاد کنیم و همان طور که مبارزات داخل فلسطین جهش پیدا کرده و به مرحله شکوفایی رسیده است، باید در فعالیت‌های بیرونی و پشتیبانی‌ها هم جهش ایجاد کنیم.

وی افزود: برای انگلیس شرم‌آور است و باید همه از این نقطه استفاده کنیم که انگلیس با وقاحت در این شرایط می‌آید یک گروه فلسطینی داخل فلسطین را به عنوان یک گروه تروریستی را اعلام می‌کند  از همین رو باید از مسیرهای حقوقی و بین‌المللی با این حرکت‌ها مقابله شود و حتی در سازمان ملل و سازمان دیده‌بان حقوق بشر پیگیری شود که چگونه شما می‌توانید یک ملتی را که در داخل فلسطین در دفاع از جان، مال، خانه و سرزمین خودشان دفاع می‌کنند، تروریستی بخوانید.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بیان کرد: اصلا امروز مساله‌ای که در مورد فلسطین مطرح می‌کنیم مساله ۴۰ یا ۶۰ سال پیش نیست زیرا آن مساله تمام شده است اکنون برای امروز صحبت می‌کنیم امروز فلسطینی کشته می‌شود، فلسطین بمباران می‌شود و خانه‌های آنها اشغال می‌شود الان سرزمین‌های جدید اشغال می‌شود مساله اشغال به رغم اینکه سازمان‌های بین المللی تصویب کردند که اینها نباید تجاوز کنند، صورت می‌گیرد. ما باید این موضوع را برای روشنفکران هم روشن کنیم زیرا اشغال ادامه دارد و روستاها و محله‌هایی که اسراییل یهودی سازی می‌کند باید به عنوان یک اقدام فعلی با آن برخورد شود باید از مظلومیت فعلی دفاع کرد و با جنایت فعلی مقابله شود.

وی با تاکید بر اینکه باید گروه مردمی درست شود تا به کشورهای اسلامی و مسلمان بروند و با حکام و روسای جمهوری در مورد وضعیت فعلی فلسطین و اشغال صحبت کنند، گفت: ۵۰ سال است کمیته ای به نام دفاع از مسجد الاقصی درست کردید در حالی که مسجد الاقصی الان در حال اشغال است الان باید دفاع کنید باید روی این موضوع نه به عنوان مساله تاریخی بلکه به عنوان مساله امروزی کار شود و باید موضوع فلسطین را به عنوان مساله روز پیگیری کنیم.

آیت الله اختری تصریح کرد: امروز فلسطینی ها امکانات و توانمندی دارند کودکانشان در میدان هستند فعالیت می‌کنند. بنابراین همه مسلمانان جهان باید برای دفاع از آنها به پا خیزند و باید روی مساله فلسطین تکیه کنیم و آنها را از طریق رسانه‌های مختلف مفتضح کنیم. معتقد هستیم باید از طریق حماس، جهاد اسلامی، مقاومت اسلامی، ایران، لبنان و عراق حرکت کنیم و از نظر حقوقی و بین المللی علیه انگلیس موضع گیری کنیم تا بتوانیم آنها را مجبور کنیم تا از حرف وزیر کشور خود برگردد زیرا خیلی کار احمقانه ای انجام دادند که باید این موضوع را در جهان پیگیری کرد، پارلمان‌های اسلامی، کشورهای آفریقایی و آسیایی نیز باید وارد میدان شوند و کار کنند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه پیشنهادات جدیدی را برای فعالیت در حوزه فلسطین در سال ۱۴۰۱ به رییس جمهوری ارائه خواهم داد که مطمئن هستم با توجه به اعتقادات و باورهای آنها در زمینه فلسطین اقدامات خوبی انجام خواهد شد تا بتوانیم جهشی را در این حوزه به نمایش بگذاریم.

در پایان اعضای هیات امنای اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن ارائه گزارش برگزاری ۴ دوره اجلاس همبستگی کودکان و نوجوانان فلسطین (یادواره شهید محمد الدوره) از آیت الله اختری درخواست کردند که ریاست اجلاس پنجم را که در سال ۱۴۰۱ برگزار می شود برعهده گیرند که رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با پذیرفتن این پیشنهاد گفت: در هر جایی بتوانم خدمتی انجام دهم خوشحال می‌شوم و تلاش می‌کنم کار خوبی صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.