نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت :عدالت خواهی و عدالت گستری یکی از کارهای مهم رسانه ملی در جریان گسترش دین و انقلاب است.

رسانه ملی در خدمت نظام و انقلاب

به گزارش قدس انلاین، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مدیرکل و معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: عدالت نقطه محوری نظام وانقلاب و اقامه قسط است، عدالت خواهی و عدالت گستری یکی از کارهای مهم رسانه ملی در جریان گسترش دین و انقلاب است.
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: سرمایه اصلی انقلاب نیروهای انسانی بسیجی هستند که مسئولیت مهم آنها ترویج، گسترش و پیشبرد تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی است که این توسعه باید در رسانه ملی اجرایی شود.
وی در ادامه سخنان خود افزود: از مهمترین اهداف اجرائی رسانه ملی به استخدام گرفتن هنر و هنرمند و اجرایی کردن برنامه ها بر اساس عدالت گستری، توسعه و حفظ انقلاب است و در این مسیر باید از نیروهای بسیجی و هنرمندان انقلابی استفاده کرد.
امام جمعه مشهد ایمان، اخلاص و معادباوری را یک دژ مستحکم در برابر توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: اخلاص و خداباوری مهمترین سرمایه بسیجی است و هر بسیجی یک مدافع دین و انقلاب است و بسیجی در صداوسیما هم تفاوت زیادی با دیگر بسیجیان دارد چرا که بسیجیان در رسانه ملی مدافع ارزش و اصول انقلاب در یک نهاد کاملا ملی و انقلابی هستند.
آیت الله علم الهدی افزود: رسانه ملی کنترل کننده هر جریان خلاف و منحرف و دفاع کننده از تهاجم رسانه های بیگانه در برابر انقلاب است چرا که این نهاد یک نهاد وسیع و گسترده با اندیشه و افکار در راستای دفاع از حفظ نظام، خیمه انقلاب و مقام معظم رهبری است.
وی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: عنوان بسیجی یک عنوان اجتماعی و به افراد اتلاق می شود اما بسیجی و بسیج یک نوع تفکر و اندیشه است که در ذهن امام راحل پس از شکست آمریکا در حادثه طبس نقش بست و مبداء این پیدایش اندیشه قدرتی است برای نظام و وحشت دشمنان به وجود آمد و گستره اش همه آحاد مردم را دربرمی گیرد که این موضوع در جریان بسیج توسعه و برای مردم مقاومت ایجاد می کند.
عضو خبرگان رهبری در پایان صحبتهای خود به رویکرد مدبرانه مدیران جدید صدا و سیما اشاره کرد و افزود: در این دوره با برنامه ریزهای که صورت گرفته به خوبی رسانه ملی در برابر تهاجم دشمنان و در برابر زور و فساد ایستاده است چرا که توسعه عدالت و نشان دادن آن در جامعه به کسی اجازه نخواهد داد که به سمت جریان فساد، زور و قدرت بروند و رسانه ملی به عنوان یک مربی جامعه در موضوع عدالت گستری باید فعالیت کند چرا که در این مسیر هیچ کس جرات تبعیض، فساد و زور و قدرت را ندارد
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی هم در ابتدای این مراسم گفت: رسانه ملی به عنوان بازوی کارآمد و تاثیرگذار نظام و رهبری نقش بی بدیل و سرنوشت ساز بر عهده دارد و سعی نموده با آگاهی بخشی، اعتماد سازی، امید آفرینی، بصیرت افزائی، تقویت وحدت و باورهای انقلابی و اسلامی و ارزشی، روحیه و امید و معرفت لازم برای مقابله با تهدیدات و تبلیغات روانی دشمن را ایجاد کند.
محسن نصرپورافزود: هم اکنون رسانه ملی وارد مرحله تغییر و تحول بر اساس شعار ( هویت محوری و عدالت گستری) شده است و با روحیه مضاعف انقلابی و جهادی در مسیر تحقق سیاست ها و رسالت سازمانی خود بر طبق راهبردهای مقام معظم رهبری و ابلاغیه ریاست سازمان فعالیت می کند.

انتهای پیام

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.