یک رسانه روسی اعلام کرد باشگاه زنیت در ماه دسامبر بحث تمدید قرارداد با سردار آزمون مهاجم ایرانی خود را از سر می‌گیرد.

زنیت در راه به جریان انداختن دوباره تمدید قرارداد آزمون؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از sportrbc روسیه، سردار آزمون بهترین گلزن آخرین دوره مسابقات لیگ فوتبال روسیه که طبق اعلام رسانه‌ها مدنظر باشگاه لیون است، ممکن است در روسیه بماند. زنیت سنت پترزبورگ قصد دارد پیشنهاد جدیدی به این بازیکن ایرانی بدهد و مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با سردار آزمون را از سر بگیرد.

sportrbc با تاکید بر اینکه یک منبع آگاه این خبر را در اختیار این رسانه قرار داده است، به نقل از این منبع خبری اعلام کرد که زنیت علاقه مند به حفظ آزمون است و قصد دارد در ماه دسامبر شرایط قرارداد جدید را بررسی کند. در عین حال اولویت مدیر برنامه آزمون یافتن مقصدی در یکی از لیگ‌های برتر اروپا است.

این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: «آزمون می‌تواند در سنت پترزبورگ بماند. از طرف زنیت چنین تمایلی وجود دارد. زنیت قصد دارد مذاکرات خود را برای قرارداد جدید در ماه دسامبر از سر بگیرد.»

قرارداد سردار آزمون با باشگاه زنیت تابستان امسال به پایان می‌رسد و وی بعد از آن به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به باشگاه دیگری برود. اخیراً رسانه‌های روسی و فرانسوی گزارش داده‌اند که باشگاه لیون قصد دارد با پیشنهاد ۸ میلیون یورویی، آزمون را در نقل و انتقالات زمستانی از زنیت به خدمت بگیرد.

همچنین «نیکولو شیرا» خبرنگار مطرح ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات چند روز پیش با انتشار پیامی خبر داد آزمون به باشگاه لیون نزدیک شده است و قرارداد ۴ ساله برای این مهاجم ایرانی آماده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.