فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۷۵ دستگاه گوشی سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد .

 کشف ۷۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» افزود: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و جلوگیری از خروج اموال شهروندان، مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند تعدادی گوشی سرقتی را کشف نمایند. در پی خبر واصله، مرزبانان هنگ تایباد از خروج تعدادی گوشی تلفن همراه هوشمند که در داخل کشور از شهروندان سرقت شده بود مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار داده و موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: مامورین ایست و بازرسی در بازرسی وسایل این فرد که تبعه خارجی بود، موفق شدند ۷۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تاکید کرد: مرزهای این استان به روی تمامی قاچاقچیان و افراد فرصت طلب و سودجو بسته است و با تلاش شبانه روزی مرزبانان قاطعانه با هرگونه تخلف و ناامنی مقابله خواهیم نمود. لذا از مرزنشینان و شهروندان گرامی تقاضا داریم تا هرگونه فعالیت و تحرک این افراد را به مرزبانان اطلاع داده تا برخورد بموقع صورت پذیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.