مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی گفت: تمامی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان در سامانه ملی "بچه‌های مسجد" ثبت شده و فعالیتهای آنها سازماندهی شده است.

کانون‌های فرهنگی خراسان رضوی در سامانه "بچه‌های مسجد" ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد ابدالی تلکو افزود: یکی از ابتکارات ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور راه اندازی سامانه "بچه‌های مسجد" بود که به سازماندهی و برقراری نظم بین فعالیتهای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و رصد آنها توسط مردم و آگاهی از فعالیتهای آنها کمک شایانی کرده است.

وی ادامه داد: هم اینک هزار و ۸۲۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی دارای ۱۴۵ هزار عضو هستند که در سامانه "بچه های مسجد" ثبت شده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی گفت: مردم با مراجعه به سامانه "بچه های مسجد" می توانند نزدیکترین کانون فرهنگی، هنری مساجد به محل زندگی یا کار خود را انتخاب کرده و برای عضویت در آن و بهره گیری از فعالیتها و خدمات آن ثبت نام کنند.

وی افزود: از ۲۵ هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد در کشور، هزار و ۸۲۰ کانون در خراسان رضوی و از این تعداد ۴۱۲ کانون در شهر مشهد مستقر است و تمامی فعالیتهای این کانونها در سه شبستان فرهنگ و ۱۲ رواق برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

ابدالی ادامه داد: این سه شبستان شامل شبستان هنر، شبستان فرهنگ و شبستان نوآوری است که به ترتیب برنامه های هنری از جمله تئاتر و سرود و سایر فعالیتهای هنری، مسابقات و فعالیتهای قرآنی و فرهنگی و برنامه های آی.سی.تی و کارآفرینی را دنبال می کنند.

وی گفت: خراسان رضوی معین شبستان فرهنگی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری کشور است که برنامه ها و مسابقات قرآنی را اجرا می کند، از جمله این برنامه ها مسابقه ملی "مدهامتان" است که هر سال با محوریت خراسان رضوی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.