با توجه به تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم تغییرات در کادر فنی تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه سرمربی این تیم به همراه کادر فنی این تیم به ایتالیا می روند.

تیم ملی فوتسال با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود

به گزارش قدس آنلاین، بعد از حذف تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات مقابل قزاقستان حاشیه‌ها علیه فوتسال پررنگ‌تر از قبل شد و خبرها حاکی از اختلاف عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال با سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بالا گرفت تا جایی که شایعاتی مبنی بر تغییرات در کادر فنی تیم ملی مطرح شد.

حال با توجه به دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان در آذر مقابل ایتالیا  خبرهایی رسیده که فدراسیون فوتبال از تغییر سرمربی و کادر فنی تیم ملی تا بعد از بازی با ایتالیا صرف نظر کرده تا این تیم  راهی این کشور شود. روز گذشته هم در رابطه با همین موضوع جلسه‌ای بین  ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و  کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال برگزار شده است.

تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال آینده باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت شرکت کند، از همین رو ملی پوشان کشورمان قرار است قبل از شرکت در این رقابت‌ها در اواخر آذر و همزمان با ایام فیفا دی ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا برگزار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.