معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را منبع قدرت اسلام و مستضعفین عنوان و خاطرنشان کرد: ما صحنه‌ها را با تولید پی در پی قدرت و مقاومت به پیروزی تبدیل خواهیم کرد.

بسیج منبع قدرت اسلام و مستضعفین است

به گزارش قدس آنلاین، سردار مجید خراسانی  در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین؛ «یمن، محور تحولات و خودباوری جهان اسلام» در سالن همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران، گفت: با برگزاری این اجلاس می‌خواهیم این پیام را به جهان برسانیم که یمن می‌تواند محور تحول در جهان اسلام باشد. بنابراین نام همایش را یمن محور تحول و خودباوری در جهان اسلام گذاشتیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: خدا را شکر می‌کنیم که با گذشت چند دهه‌ از انقلاب، الگوهای انقلاب اسلامی در فلسطین، سوریه عراق و سایر کشورهای منطقه و جبهه مقاومت به بار نشسته است.

سردار خراسانی با معرفی یمن به عنوان الگوی خودباوری و  پایداری به جهان اسلام، خاطرنشان کرد: در آستانه گام دوم انقلاب،  ما چهار دهه تجربه داخلی و منطقه‌ای را پشت سر گذاشتیم.

وی بیان کرد: براساس آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه گام دوم انقلاب به ما بسیجیان جهان اسلام ابلاغ کرده‌اند این تحلیل را داریم که در این دهه و سالهای آینده در فضای بسیار نزدیکتری با دشمن تقابل خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنیم در دهه آینده مقابله ما با دشمن پیچیده‌تر خواهد بود و ما در سازمان بسیج و بسیج جهان اسلام خود را پیروز این صحنه می‌دانیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، شهادت را منبع و ذخیره استراتژیک برای رسیدن به اهداف خود عنوان کرد و افزود: ما در بسیج بر اساس فرمان مقام معظم رهبری زیرساخت‌های تمدن اسلامی را در جهان اسلام با همه کشورهای جهان اسلام توسعه خواهیم داد.

سردار خراسانی، بسیج و بسیج جهان اسلام را منبع قدرت اسلام و مستضعفین عنوان و خاطرنشان کرد: ما با تولید پی در پی قدرت و مقاومت صحنه‌ها را به پیروزی تبدیل خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین عنوان کرد: استراتژی ما در جهان اسلام «مقاومت فعال» خواهد بود و این را از یمن و فلسطین و دیگر مقاومت‌ها در سراسر جهان اسلام یاد گرفتیم.

وی اضافه کرد: تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در بسیج از رویکردهای موثر ما خواهد بود و همچنان پرچم استکبارستیزی را در جهان اسلام بر افراشته خواهیم داشت. امروز جمهوری اسلامی به مثابه نخ تسبیحی است که دانه‌های آن را جبهه‌های مقاومت در سراسر اسلام از یمن تا فلسطین و سایر نقاط جهان تشکیل می‌دهند.

سردار خراسانی گفت: امروز یمن به الگو تبدیل شده است و ان شاء الله این الگوسازی در سراسر جهان اسلام اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.